مدیر اجرایی شورای هماهنگی عتبات دانشگاهیان خوزستان خبرداد:
مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان با بیان اینکه امسال یک هزار و 665 نفر برای شرکت در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کرده بودند، گفت: امسال از خوزستان 10 یا 11 کاروان 38 نفره به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۷۵۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ 25 June 2019

علیرضا میرسلیم اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام دانشگاهیان در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان از 18 خرداد آغاز شده بود و تا 29 خرداد ماه ادامه داشت. نتایج قرعه کشی نیز جمعه اعلام شدند.

وی افزود: در این دوره در مجموع یک هزار و 665 نفر شامل 108 استاد، 341 پسر مجرد، 578 دانشجو متاهل، 382 دختر مجرد و 199 کارمند در استان برای اعزام به عتبات عالیات ثبت‌نام کردند. امسال از استان 10 یا 11 کاروان 38 نفره به عتبات عالیات اعزام می شوند.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان گفت: اعزام کاروان‌ها از 29 تیر شروع می‌شود و تا نیمه مهرماه ادامه خواهد داشت. اعزام‌ها در روزهای دوشنبه هر هفته انجام می‌شوند.

میرسلیم تصریح کرد: زائرین اصلی و کسانی که نامشان به عنوان ذخیره اعلام شده است باید تا 4 تیرماه ثبت‌نام خود را نهایی کنند. زائران ذخیره نیز مانند زائران اصلی باید تمام روند اجرایی را انجام دهند. در خوزستان اعلام کردیم که همه زائرین اصلی و ذخیره که اعزام آن‌ها تا آخر شهریورماه انجام می‌شود باید تا 10 تیرماه مدارک خود را به ستاد عتبات دانشگاهیان واقع در دانشگاه شهید چمران اهواز تحویل دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار