مسوولان فدراسیون فوتبال از وضعیت نامناسب ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر انتقاد کردند.
کد خبر: ۷۵۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 25 June 2019

سعید فتاحی، مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ شب گذشته به همراه مسوولانی از فدراسیون فوتبال و رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر از ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر، میزبان دیدارهای خانگی تیم دسته اولی کارون اروند بازدید کردند که انتقاداتی نسبت به شرایط این ورزشگاه داشتند.

با توجه به این‌که چمن و نور ورزشگاه بسیار نامناسب و ورزشگاه از نظافت خوبی برخوردار نبود، این موارد مورد انتقاد مسوولان فدراسیون قرار گرفت و فتاحی پس از دیدن چنین شرایطی نیز اعلام کرد که اگر ورزشگاه تا پیش از آغاز رقابت‌های دسته یک کشور، مهیای میزبانی نشود احتمال این‌که دیدارهای نخست این تیم در شهر دیگری برگزار شود، وجود دارد.

همچنین در حالی که انتظار می‌رفت، رییس هیات فوتبال خرمشهر در این بازدید مسوولان فدراسیون را همراهی کند و توضیخاتی ارائه دهد، گویا او از این بازدید اطلاع نداشت و عدم حضور او انتقاد فتاحی را هم در برداشت.

نکته قابل توجه این است که چرا متولیان ورزشگاه نفت و گاز اروند این‌گونه ورزشگاه را که با هزینه‌های بسیار ساخته و آماده برگزاری مسابقات شد، رها کرده‌اند، به صورتی که اکنون شرایط بسیار بدی دارد و به حالت متروکه در آمده است.

همچنین حائز اهمیت این است که هنوز متولی این ورزشگاه 15 هزار نفری مشخص نیست؛ برخی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و شهرستان خرمشهر را متولی می‌دانند و برخی نیز می‌گویند منطقه آزاد اروند متولی ورزشگاه نفت و گاز اروندان است و شاید مشخص شدت متولی بتواند به بهتر شدن شرایط این ورزشگاه که خیلی هم از عمر آن نمی‌گذرد، کمک کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار