مديرکل حراست و امنيت فرودگاهي شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران تاکيد کرد که حراست فرودگاه‎ها بايد ناظر باشند تا منافع ايرلاين‎ها موجب ناديده گرفته شدن منافع مسافران نشود.
کد خبر: ۷۵۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 26 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، رحمت‎اله فیروزی‎پور در مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید اداره حراست فرودگاه‎هاي خراسان رضوي گفت: بدنه حراست باید پیش از دیگران خود را مستلزم به رعایت اخلاق،  قانون، اعتدال و انعطاف کند و عقل و شرع را سرلوحه امور خود قرار دهد تا اعتماد همکاران و مردم را جلب کنند.

 

وی با بیان اینکه هدف کلان و کاربردی حراست حفظ سلامت سازمان و دارایی‎ها و ارتقای توان حفاظتی و امنیتی به منظور پیشبرد اهداف سازمان است، گفت: سرفصل وظایف یک حراست پویا و تاثیرگذار باید حفاظت و صیانت از سازمان و کارکنان در برابر آسیب‎ها، همراهی و مساعدت با مدیران و ارایه مشاوره‎های موثر، حفاظت از بیت المال و اماکن و تاسیسات، تایید صلاحیت افراد و احقاق حقوق ارباب رجوع باشد و با رعایت کامل و دقیق شرح وظایف و دستورالعمل‎های حراست مرکزی، گام‎های مجدانه‎ای را برای برقراری نظم و عدالت و پیشگیری از تخلفات و انحرافات بردارد.

 

فیروزی‎پور با تاکید بر اینکه حراست باید نظارت کند تا منافع ایرلاین‎ها باعث نادیده گرفته شدن منافع مردم و سردرگمی مسافران نشود، افزود: حراست در فرودگاه‎ها باید نقش نظارتی خود در قبال ایرلاین‎ها را با دقت و جدیت ایفا کند و صیانت از حقوق مردم را وظیفه خود بداند و با تخلف‎های احتمالی برخورد کند تا نیازی به مراجعه مردم به مراجع قضایی و امنیتی نباشد و از بروز مسایل حاشیه‎ای جلوگیری کند.

 

همچنین مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان رضوی با بیان اینکه حراست پویا و فعال با اشراف هوشمندانه به اطلاعات می تواند مشاوری امین برای مدیر مجموعه باشد، گفت: حراست می‎تواند با تعامل با سایر ارگان‎ها، ایجاد فضای اعتدال، صیانت از آبروی کارکنان، پاسخگویی به مراجعان و پیشگیری از تخلفات در چارچوب مصوبات و دستورالعمل‎ها  کمک شایان توجهی به مجموعه کند.

 

محمدباقر قاسم‎زاده با بیان اینکه حراست وظیفه خطیر مراقبت از بیت المال، سلامت سازمان و کارکنان و همچنین جلوگیری از نفوذ آفت‎ها و پیشگیری از تخلفات را به عهده دارد، گفت: ولی در عین حال می‎تواند با حفظ آبروی افراد فضای اعتماد و رافت ایجاد کند تا ارباب رجوع و کارکنان به دید یک پشتیبان و حامی به آن نگاه کنند.

 

وی با قدردانی از زحمات علی رضازاده بیرجندی رئیس حراست پیشین فرودگاه مشهد و آرزوی موفقیت برای علی رهبری رییس جدید این اداره گفت: تغییر و تحولات در هر مجموعه باید منجر به بازپیرایی و گسترش نقاط قوت باشد و انتظار این است که همه فعالیت‎ها در جهت افزایش رضایت ارباب رجوع و خدمات‎رسانی به مسافران و زائران باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار