مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال مازندران با حضور رسولی دبیر هیات فوتبال استان ،پازوکی مسئول کمیته فوتسال، دکترجعفری مسئول چیدمان داوران و سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 28 June 2019

به گزارش تابناک مازندران، حمید رسولی دبیر هیات فوتبال مازندران در حاشیه برگزاری این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تیم هایی حاضر در جلسه، اظهار کرد: تمامی تیم ها در سال جاری با آمادگی کامل حضور پیدا خواهند کرد و با همکاری بیشتر با مسئولین مسابقات، سالی موفق تر از فصل گذشته را برای فوتسال استان رقم بزنند.

بر اساس این گزارش، جمشید پازوکی مسئول کمیته فوتسال نیز در حاشیه این مراسم، ضمن قدردانی از سرپرستان اظهار کرد: با علم بر مشکلات موجود، امیدواریم که با همدلی و ایجاد اتحاد از تیم های شرکت کننده فصل خوبی را سپری کنیم.

وی با اعلام اینکه تیمی دیگر به جمع تیم ها اضافه نخواهد شد و همچنین خواستار همکاری بیشتر تیم ها با مسئولین برگزاری مسابقات شد و افزود: امیدواریم با همکاری همه جانبه در سال جاری کمترین گزارش داوری و تخلفی به کمیته انظباتی را شاهد باشیم .

همچنین در این جلسه دکتر جعفری مسئول چیدمان داوران فوتسال در خصوص آخرین قوانین داوری و شرایط برگزاری مسابقات به حاضرین توضیحاتی ارائه داد.

 

 لازم به ذکر است، در این مسابقات ۱۲ تیم نیز خواهد داشت.

اسامی تیم های شرکت کننده در این فصل لیگ برتر فوتسال مازندران :

پرسپولیس نوین دارابکلا _ شهید عرفان ساری _ آریو ساری _ شهدای میانگله نکا _ پیام شهدای مهدیرجه _ شهدای سرخکلای زیراب _ شهید آرادیان نوشهر _ کاردگر محله فریدونکنار _ مرزن قزل مرزن آباد _ پیام ۴۱ شهید امیرکلا _ انصارالمهدی تنکابن _ تیم دوازدهم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار