روز دوم جولای ( 11 تیر) روز جهانی ورزشی نویسان است . به همین منظور رئیس هیات فوتبال استان مازندران ، در پیامی به تمام اهالی ورزشی رسانه این روز را تبریک گفت .
کد خبر: ۷۵۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ 01 July 2019

به گزارش تابناک مازندران، مهندس بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران ، در پیامی روز جهانی ورزشی نویسان را به جامعه خبرنگاران و ورزشی نویسان کشور تبریک گفت.

در پیام تبریک مهندس بهروان خطاب به ورزشی نویسان آمده است:

روز جهانی ورزشی نویسان بهانه‌ای برای یاد کردن از تلاش‌های شبانه روزی عزیزانی که با دلسوزی، صداقت و سلامت در حوزه رسانه‌ای عرصه مهم و جامعه سازی چون ورزش فعالیت دارند. عرصه‌ای که فرهنگ‌سازی، افتخارآفرینی و سلامت جامعه در آن مبحثی تعیین کننده است و بی‌تردید رسیدن به اهداف متعالی و رشد و پیشرفت در آن، بدون حمایت و هدایت رسانه‌های ورزشی امکان پذیر نخواهد بود.امروز امر اطلاع رسانی و انتقال درست اخبار ورزشی در عرصه داخلی و خارجی برای علاقه مندان به ورزش بخصوص قشر جوان بسیار با اهمیت بوده و شکی نیست که این عزیزان می توانند با تحلیل درست پیروزی ها و شکست های ورزشی ، گام بلندی برای ارتقای ورزش بردارند.تلاش و کوشش آنها بر هیچ کس پوشیده نبوده و نیست و مطمئنا نمی توان نقش ارزنده آنان را در موفقیت های ورزشی نادیده گرفت.لذا ضمن تبریک روز جهانی ورزشی نویسان به این عزیزان برای تمامی آن هایی که صادقانه و در سخت ترین شرایط در خدمت اطلاع رسانی ورزش کشور و مخصوصا رشته پرطرفدار فوتبال بوده اند آرزوی موفقیت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار