مدیرعامل اتحادیه سازمان های پایانه های مسافربری شهرداری‌های کشور:
مدیرعامل اتحادیه سازمان های پایانه های مسافربری شهرداری های کشور گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال هوشمندسازی پایانه ها در حوزه خدمات فروش بلیت تکمیل شود.
کد خبر: ۷۵۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 05 July 2019

به گزارش تابناک تبریز، رسول عباسی در حاشیه نشست اعضای هیئت مدیره اتحادیه سازمان های پایانه های مسافربری شهرداری های کشور در تبریز با اعلام این خبر گفت: در این نشست فصلی نحوه اجرایی شدن این سامانه در تبریز و دیگر پایانه های کشور بررسی شد.

او گفت: اگر بلیت فروشی اتوبوس در پایانه های کشور اینترنتی شود از ناهنجاری های بسیاری مانند تبادل کالا، نقل و انتقال بدون بلیت مسافر و ناهنجاری های متعدد در داخل پایانه ها جلوگیری می شود.

مدیرعامل اتحادیه سازمان های پایانه های مسافربری شهرداری های کشور با اشاره به نابسامانی موجود در نقل و انتقال بار خرد توسط ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: با اجرایی شدن این سامانه دیگر امکان حمل و نقل هر نوع بار توسط ناوگان حمل و نقل بین شهری وجود نخواهد داشت.

عباسی در ادامه با بیان اینکه پایانه های شهر تبریز نسبت به دیگر پایانه های کشور وضعیت مناسبی دارد، افزود: نه تنها در حوزه پایانه ها بلکه در بازدیدی که از ۸۰ درصد شهر داشتم شاهد مدیریت پویا و زنده ای بودم.

او گفت: البته نواقصی در شهر دیده می شود که با این مدیریت فکر می کنم بزودی شاهد مرتفع شدن آنها نیز خوهیم بود.

مدیرعامل اتحادیه، وظیفه سازمان پایانه ها را تامین امنیت و رفاه شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: ما در پایانه ها موظف هستیم تمام امکانات را بر اساس استانداردهای موجود تامین کنیم و پس از خروج از شهر دیگر سازمان پایانه ها وظیفه ویژه ای بر عهده ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار