امیر ترکاشوند از تشدید نظارت ها بر خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی کیش خبر داد.
کد خبر: ۷۶۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ 09 July 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، امیر ترکاشوند مدیر حمل و نقل عمومی کیش در این خصوص گفت: با توجه به شکایات و انتقادات کیشوندان و گردشگران از تعدادی از رانندگان در زمینه نظافت داخلی خودرو، نحوه برخورد راننده و اخذ کرایه اضافی، نظارت بیشتری در تمدید مجوز فعالیت رانندگان و نحوه خدمات رسانی تاکسی ها و مینی بوس ها اعمال خواهد شد.

تشدید نظارت مدیریت حمل و نقل عمومی کیش بر تاکسی ها و مینی بوس ها

وی در ادامه گفت: در خلال نظارت هایی که تا کنون مدیریت حمل و نقل عمومی کیش انجام داده، گاهی اتفاق می افتد که کارشناسان نظارت نیز از سوی راننده ای متخلف مورد سوء قصد و یا تهدید قرار گرفته، لیکن به منظور جلوگیری از تکرار این وقایع و بازگشت به دوران طلایی حمل و نقل عمومی کیش با همین معدود تخلفات، برخورد جدی خواهد شد.
ترکاشوند با اعلام اینکه در روزهای اخیر از فعالیت یکی از رانندگان فاقد صلاحیت تحت پوشش آژانس پارس شهر جلوگیری به عمل آمده، عنوان کرد: این راننده که فاقد کارت تردد بوده، با سوء استفاده غیر قانونی از کارت تردد برادر خود، نسبت به جابجایی مسافران در سطح جزیره اقدام می کرد. با هماهنگی و بررسی ناظران حمل و نقل و پلیس راهور ، خودروی راننده خاطی به پارکینگ منتقل شد اما راننده خاطی به جای تمکین به ضوابط و قانون مبادرت به تهدید ناظران حمل و نقل عمومی کیش کرد و در حال حاضر نیز از جزیره متواری شده است.
وی لزوم نظارت و مسئولیت پذیری مدیران آژانس های تاکسی و مینی بوس رانی و همکاری بیشتر با مدیریت حمل و نقل عمومی کیش را در کاهش تخلفات رانندگان ضروری دانست.
ترکاشوند با اعلام اینکه در آینده ای نزدیک دو مرکز نظارت حمل و نقل عمومی در مناطق پر تردد و سیاحتی کیش ایجاد می شود ، افزود: این کیوسک ها به منظور ارتباط بیشتر کیشوندان و گردشگران با مسئولان حمل و نقل عمومی کیش ایجاد می شود و مراجعه کنندگان می توانند از طریق این کیوسک ها در خصوص اشیاء گمشده در تاکسی ها و مینی بوس ها و یا ارائه پیشنهادات و یا انتقادات خود اقدام کنند.
همچنین، ترکاشوند از ایجاد تاکسی اینترنتی در کیش خبر داد و بیان داشت: با توجه به تجربه موفق ایجاد تاکسی های اینترنتی در اکثر شهرهای پر تردد و گردشگری که مسافران با نظم و انضباط بیشتری جابجا می شوند، در جزیره کیش نیز جای خالی تاکسی اینترنتی احساس می شد . لذا بمنظور تحقق موضوع اقدامات مقدماتی لازم در مرحله اجرا قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: با راه اندازی تاکسی اینترنتی می توان از وقوع ناهنجاری هایی در این زمینه، از جمله اخذ تریپ و یا دریافت کرایه اضافه را کنترل کرد.
مدیر حمل و نقل عمومی کیش با بیان اینکه بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش نیز از روز پنجشنبه 20 تیر آغاز می شود: تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی کیش اولین تصویر سازان از جزیره زیبای کیش برای گردشگران در مبادی ورودی فرودگاه و بندرگاه هستند. ناوگان حمل و نقل عمومی کیش نیز در این ایام باید با کیفیت شایسته تری به مسافران خدمات رسانی کنند تا خاطره های زیبای ماندگار را در اذهان گردشگران ثبت شود.
وی افزود: در ایام جشنواره تابستانی تعداد 79 دستگاه مینی بوس، 128 تاکسی خطی و 559 تاکسی تلفنی به گردشگران، خدمات رسانی می کنند. علاوه بر افزایش نظارت ها و بازرسی وضعیت ظاهری وسایل حمل و نقل عمومی، مدیران آژانس ها و یا نمایندگان شرکت ها تا پایان برنامه جشنواره به منظور نظارت دقیق بر عملکرد رانندگان تابعه، هرشب و به طور متناوب مقابل تالار شهر مستقر خواهند بود.
ترکاشوند در ادامه گفت: گشت های شیفت شب نیز سرویس دهی وسایل حمل و نقل عمومی را کنترل و نظارت می کنند.
شایان ذکر است، کیشوندان و گردشگران محترم می توانند از طریق سامانه 141 و یا تماس با شماره تلفن های 44423413-076 و 44420086-076 انتقادات و پیشنهادات خود را با مسئولان حمل و نقل عمومی کیش مطرح کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار