در آستانه میلاد فرخنده امام مهربانی‌ها نبات و نمک متبرک رضوی توسط خادمان امام رضا(ع) در میان بیماران و پرسنل مراکز درمانی مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع شد.
کد خبر: ۷۶۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 13 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، ساعت ۸ صبح امروز و در آستانه شب میلاد فرخنده امام هشتم(ع) جمعی از خدام حرم مطهر رضوی که پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را به همراه داشتند طبق سنت همه‌ساله با حضور خود در مراکز درمانی مناطق حاشیه شهر مشهد عطر و بوی رضوی را در میان بیماران و کادرهای اداری و اجرایی بخش‌های مختلف مراکز درمانی این مناطق تکثیر کردند.

حاضران در این مراکز درمانی با دیدن خدام و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی اشک از چشمانشان سرازیر ‌شد و با صدای بلند نوای یا امام رضا(ع) را سر دادند و به امام مهربانی‌ها متوسل شدند.

خدام حرم مطهر رضوی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مراکز درمانی مناطق حاشیه شهر مشهد بسته‌های نبات و نمک متبرک امام رضا(ع) را در میان بیماران و کادرهای اداری و درمانی توزیع کردند.

پرچم متبرک رضوی که مزین به نام امام رضا(ع) شده بود عطر و بوی خاصی را در این مکان ایجاد کرده بود و بیماران دلداده و عاشق امام رضا(ع) با نوای جمعی «یا امام رضا(ع)» و با چشمانی اشکبار امام مهربانی‌ها صدا زدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار