نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی: سفر هیئت دولت به خراسان شمالی بودجه عمرانی سال ۹۸ را از ۴۰ درصد به ۱۰۰ درصد خواهد رساند.
کد خبر: ۷۶۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 13 July 2019

هادی قوامی نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس گفت: سفر ریاست جمهوری به استان خراسان شمالی  بودجه عمرانی سال ۹۸ را از  ۴۰ درصد به  ۱۰۰ درصد خواهد رساند و بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی مصوب برای این استان خواهد داشت.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه افزود: از جمله مصوبات تکمیلی دومینسفر دولت به استان خراسان شمالی اتصال راه آهن جوین، اسفراین، بجنورد، شیروان، چهاربانده کردن محور بجنورد به جنگل گلستان، اسفراین به بجنورد، میامی به جاجرم و بام قوچان و آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه تکمیلی دو واحد صنعتی آذین فورج و کیمیا صبا خواهد بود.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز گفت: اولین سفر رئیس جمهوری به استان خراسان شمالی که در سال ۹۴ انجام شد دستاورد‌های مطلوبی برای استان بویژه برای شهرستان اسفراین داشت که در دومین سفر توسط معاون رئیس جمهوری پروژه آذین فورج و کیمیا صبا اسفراین به بهره برداری می‌رسد و طرح توسعه تکمیلی این دو واحد تولیدی کلنگ زنی خواهد شد.

رجب زاده گفت: در دور اول سفر بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان مصوبات سفر بود که ۱۵۰ درصد ریالی این اعتبارات در استان محقق شد و بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان پرداخت شد.

وی افزود: یکی از مصوبات دوره دوم سفر تامین ۲۰۰ میلیارد تومان اتصال خط راه آهن جوین اسفراین به بجنورد و شیوران خواهد بود که بناست این اعتبارات در سال‌های ۹۸ و ۹۹ تامین و در پایان سال ۹۹ صوت قطار در این استان به صدا در بیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار