وزیر کشور گفت: خصومت دشمنان نظام بخاطر پیشرفت ایران در زمینه‌ها علمی و افزایش قدرت بازدارندگی است.
کد خبر: ۷۶۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 13 July 2019

وزیر کشور گفت: معیار حق‌طلبی جمهوری اسلامی ایران الگوی جهانی شده است و به همین دلیل حقوقدانان و روشنفکران زیادی از مواضع بحق نظام حمایت و اقدامات آمریکا را محکوم می‌کنند.

عبدالرضا رحمانی فضلی جمعه شب در نشست با مردم بخش قوشخانه شیروان اظهار داشت: اگر استکبار با جمهوری اسلامی ایران مخالفت می‌کند به خاطر پیشرفت رو به جلوی کشور در زمینه علوم مختلف، فناوری، علوم فضایی، انرژی هسته ای، ساخت موشک‌های دوربرد، پهپاد و ... است.

وزیر کشور گفت: علیرغم فشار آمریکا از طریق اعمال تحریم‌ها و ایجاد مشکلات اقتصادی، اعتراضات مردم به گرانی‌ها در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال بسیار کاهش یافته است.

رحمانی فضلی گفت: مردم بخوبی شرایط را درک و سختی‌ها را تحمل می‌کنند، چون می‌دانند مسیر انقلاب رو به پیشرفت و تعالی است.

وی گفت: انقلاب بر پایه و دوش مردم استوار ست و به همین خاطر با جان و دل از نظام حمایت می‌کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه باید همواره گوش به فرمان رهبری بود گفت: خصومت دشمنان نظام بخاطر پیشرفت ایران در زمینه‌ها علمی و افزایش قدرت بازدارندگی است.

وی با اشاره به سفر رییس جمهوری به این شهرستان در روز یکشنبه هفته جاری گفت: استقبال از رییس جمهوری برای دنیا بسیار مهم است که ببینند آیا مردم با وجود شرایط سخت اقتصادی حاضرند از مسئولان بلندپایه خود استقبال کنند.

رحمانی فضلی افزود: به طور قطع مردم با حضور پرشکوه خود حماسه‌ای دیگر‌ی را خلق خواهند کرد و برای تقویت دین و حفاظت از خون شهدا در این مانور سیاسی شرکت می‌کنند تا دشمنان را مایوس کنند.

وی افزود: رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید با دست پر به شیروان می‌آید و این بار رقم سرمایه گذاری برای این شهرستان بسیار بالا است.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار