کد خبر: ۷۶۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 27 February 2016

مردم ایران حماسه ای دیگر رقم زدند. حماسه ای از جنس شور و شعور. مردم به درستی بالاترین مشارکت های طول عمر جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند و در وهله نخست به بیگانگان و دشمنان خارجی از هر قِسم نشان دادند که ملت ایران اتحاد و همدلی بی نظیری دارد.
ما در «پیام ما» همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید داشتند نهایت تلاش خود را به خرج دادیم تا مشارکت حداکثری رقم بخورد و مردم تجدید میثاقی دوباره با همه آرمان ها و ارزش ها داشته باشند. مردم هوشیار ایران با این حضور موثر ثابت کردند که هرگز دلسرد و ناامید نمی شوند و هرآنچه که به آن اعتقاد داشته باشند و بخواهند را رقم خواهند زد.
در طول هفته گذشته برای اینکه بر پیمان خود با مردم بر سر راستی و درستی بمانیم انواع دروغ و تهمت‌های ناروا را به جان خریدیم ولی از دفاع از حقوق مردم لحظه ای کوتاه نیامدیم.
به صراحت می گوییم خط قرمزهای ما مقام معظم رهبری، قانون اساسی، امنیت ملی و نیروهای مسلح کشور هستند و خارج از این اصول بنیادی، هرگز اجازه نخواهیم داد که یک شخص یا یک نهاد خود را عین نظام بداند و انتقاد به خود را تخریب نظام بپندارد.
نخستین هدف «پیام ما» که حضور همه جانبه مردم در انتخابات بود، به حمدالله محقق شد و قطعا در آینده نیز در جهت اصول تدوین شده در دفاع از حقوق ملت عقب نشینی نخواهیم کرد و کوتاه نخواهیم آمد. امیدواریم شخصیت هایی که مورد اعتماد مردم و نظام هستند زمانی که افتخار خدمت در سطوح مختلف کشور به آنها داده می شود خود را عاری از اشتباه نپندارند و به جای تهدید رسانه ها، از در تعامل، نقد پذیری و گفت و گو برآیند.
به امید آن روز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار