مدیر موسسه حقوقی دهکده سفید:
مدیر موسسه حقوقی دهکده سفید گفت: از افکار و اندیشه‌هایی که در فضای حقوق بتوانند رونق تولید را رقم بزنند حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۷۶۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 14 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، مجید قاضی‌زاده در ششمین ویژه برنامه دادفیلم، اظهار داشت: برای آموزش کلیه علوم‌ها از جمله‌ها علم حقوق بهره‌گیری از شیوه‌های روز و نوین باشد مدنظر باشد.

وی افزود: جرایم ناامنی، فقر، فساد و غیره در پرونده‌های قضایی زیاد دیده می‌شود و مجرمان در ۳ گروه مفسد فی‌الارض، محارب و باقی تقسیم می‌شوند.

مدیر موسسه حقوقی دهکده سفید با بیان اینکه مفسد فی‌الارض به کسی می‌گویند که جرایم آن به کشور و ملت وارد می‌شود که نمونه آن جرایم اقتصادی است، خاطرنشان کرد: همچنین محارب به کسی می‌گویند که جرم مسلحانه دارد و باقی هم کسانی هستند که گروهی جرم مسلحانه، خطرناک و زیان‌آفرین دارند.

قاضی‌زاده تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور به حقوقدانانی که در عرصه بین‌الملل تخصص دارند بیش از پیش نیاز دارد و ابتکار و نوآوری در آموزش‌های تخصصی مانند تدریس به شیوه مفهومی و رمزنگاری نیز از کلیدهای موفقیت پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت از این مجموعه بوده است.

وی تاکید کرد: دهکده سفید بالاترین دستاورد خود را تولید فکر و اندیشه‌های نو در حوزه حقوق می‌داند و از افکار و اندیشه‌هایی که در فضای حقوق بتوانند رونق تولید را رقم بزنند حمایت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار