فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه این شهرستان ۲۷۰ هزار نفری تاکنون از داشتن جمعیت هلال احمر بی بهره بوده، از استقرار این جمعیت در قرچک خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 17 July 2019

به گزارش تابناک تهران، بهمن خطیبی روز سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت استقرار جمعیت هلال احمر در شهرستان قرچک گفت: قرچک با داشتن بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت از داشتن هلال احمر محروم است و این امر مشکلات زیادی را برای خدمت رسانی در مواقع بحرانی به همراه می آورد.
وی گفت: استقرار هلال احمر در شهرستان قرچک یکی از اولویت هایی است که تاکنون محقق نشده و این کمبود می تواند در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده، مشکلاتی را برای شهرستان به همراه آورد.
وی تصریح کرد: با استقرار هلال احمر می توان ۱۰ درصد از اقلام مورد نیاز جمعیت شهرستان در زمان بروز بلایای طبیعی نظیر زلزله و سیل را تهیه و در سوله های شهرستان دپو کرد که در این صورت و در زمان بروز حوادث غیر مترقبه می توان به سایر شهرستان ها نیز خدمات مناسب ارائه کرد.
خطیبی گفت: به منظور استقرار محل دپوی اقلام مورد نیاز جمعیت هلال احمر، یکی از انبارهای مرکز فنی و حرفه ای شهرستان قرچک به صورت موقت در اختیار جمعیت هلال احمر قرار می گیرد تا ۱۶ قلم مواد مورد نیاز زمان بحران، در این مکان دپو شود.
وی افزود: قسمتی از مرکز فنی و حرفه ای شهرستان قرچک نیز به منظور استقرار مکان اداری، در اختیار جمعیت هلال احمر قرار می گیرد تا وسایل اداری در این مکان مستقر شود.
فرماندار قرچک اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان تهران نیز باید نقشه ساختمان استاندارد و فضاهای جانبی را در اختیار مسئولان قرچک قرار دهند تا زمین مورد نیاز در سایت اداری برای احداث ساختمان جمعیت هلال احمر قرچک تأمین شود.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار