جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:
جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: شهدا با ایثار و فداکاری توانستند انقلاب اسلامی را به تمام دنیا صادر کنند.
کد خبر: ۷۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 13 August 2015

سردار سید یوسف مولایی اظهار داشت: شهدا به ما درس استقامت آموختند و اگر تمام دنیا نیز در برابر ما بایستند و دولتمردان ما به قدرت این شهدا اعتقاد و اعتماد داشته باشند قطعا پیروز خواهیم شد
وی ادامه داد: ملت ایران به هر میزان نسبت به مقام شهیدان آگاهی و معرفت داشته باشند به همان میزان خواهند توانست از پیچ های خطرناکی که بتواند انقلاب اسلامی ما و ملت ما را مستعصل کند عبور کنند چراکه کاری که شهدا کردند مهم و قابل توجه است.
این مسئول افزود: مقام معظم رهبری نیز در این زمینه می‌فرمایند شهدا مانند ستاره‌ها هستند که می‌توان راه را با آنها یافت.
مولایی در ادامه گفت: اگر امروز حرف ملت ایران به گوش جهانیان می‌رسد و در صحنه حضور دارند به دلیل کمک همین شهدا به مردم است که نه تنها می‌توانند به اهداف خود برسند بلکه جرات و عزت روز افزونی را به ما داده‌اند.
وی با اشاره به حضور گسترده ملت شهید پرور ایران در تشییع شهدا گفت: بعد از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی شاهد این واقعه بودیم که در حین مذاکرات هسته‌ای پیکر پاک 175 شهید غواص به تهران می‌آید و مردم با حضور خود در این صحنه مراسم ویژه‌ای برای این شهدا برگزار می‌کنند که همین حضور شهدا در یک شهر و منطقه فضا را تغییر داده و یک عطر افشانی و جان تازه‌ای به مردم آن منطقه می‌دهد.
مولایی با اشاره به این نکته که امروز شاهد این هستیم که هر رئیس جمهوری که در آمریکا و اسرائیل روی کار می‌آید در برابر ایران می‌گوید که همه گزینه‌ها برای ایران روی میز است چه دلیلی وجود دارد که انها با ایران وارد جنگ نمی‌شوند؟
وی تصریح کرد: در محاسبه‌ای که 12 سال قبل انجام داده بود که در راس همه آنها آمریکا بود با سنجیدن تمام جوانب به این نتیجه رسیده بودند که جنگ علیه ایران 1960 بار هزینه اش بالاتر از هزینه جنگ با افغانستان و کشورهای دیگر است چرا که آنها آزموده‌اند که اگر جنگی شروع شود تمام کننده آن ایران است و آنها نمی‌توانند تحلیل کنند که جنگ با ایران به چه میزان برای آنها تلفات در بر دارد و این را نمی‌توانند محاسبه کنند که جنگ با ایران چقدر به طول می‌انجامد.
فرمانده لشگر عملیاتی 10 حضرت سید الشهدا(ع) در ادامه افزود: اگر ما به کاری که شهدا انجام داده‌اند معرفت پیدا کنیم قطعا به این نتیجه می‌رسیم که شهدا به ما حس اعتماد به نفس داده‌اند و به ما گفته‌اند که شما می‌توانید و اگر دشمن با لشگر زرهی به خرمشهر حمله می‌کند شما با دست خالی و امکانات کم توان مقابله با آنها را خواهید داشت که این در تاریخ ثبت و ضبط شده است.
وی متذکر شد: ما از شروع جنگ تحمیلی تا پذیرش قطعنامه 598 چندین قطع نامه دیگر داشتیم که دلیل همه آنها تا قطعنامه 598 ظلم و جور بوده است ولی شهدا مقاومت کردند تا به جهانیان ثابت کنند که عراق به کشور ما حمله کرده است و غرامت این تجاوز را باید بپردازد و حق با ایران بوده است.
مولایی در پایان گفت: شهدای عزیز ما تمامی تحلیل‌های دشمن را برهم زدند چون عده زیادی از آنها مردم عادی و کوچه و بازار بودند که سابقه نظامی نداشته و آموزش چندانی ندیده بودند وبا قدرت، ایمان و اعتماد به‌نفس توانستند در جنگ تحمیلی به کشور خدمت کنند و داستان قدرت و عزت را برای کشور و انقلاب اسلامی رقم زنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار