فصل جدید لیگ برتر احتمالا از 15 مرداد آغاز می شود.
کد خبر: ۷۶۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ 17 July 2019

فدراسیون فوتبال قرعه کشی بازی های لیگ برتر را به بهانه آماده نبودن برخی از ورزشگاه ها به تاخیر انداخت اما در روزهای اخیر استادیوم هایی که دارای ایراد بودند در دست بازسازی قرار گرفته اند و روند کار به سرعت پیش می رود. استادیوم تختی جم، استادیوم شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان، استادیوم امام علی (ع) سیرجان و... از جمله استادیوم هایی هستند که در بازدید نمایندگان سازمان لیگ دارای ایراد معرفی شدند اما عکس های مخابره شده از این استادیوم ها در روزهای اخیر نشان می دهد استان ها و باشگاه ها اجرای الزامات فدراسیون فوتبال را جدی گرفته اند و استادیوم های مورد اشاره به طور اصولی در دست بازسازی قرار گرفته اند.

بر اساس خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال احتمالا سازمان لیگ برتر فصل جدید بازی ها را از 15 مرداد آغاز خواهد کرد و اگر در زمان تعیین شده استادیومی آماده نشود تیم میزبان به طور موقت در استادیوم های همجوار و بدون تماشاگر بازی خواهد کرد. محمد رضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان در این باره و در مصاحبه ای که داشت اعلام کرد 6 استادیوم هنوز برای برگزاری بازی های این فصل دارای ایراد هستند و در صورتی که ایرادات این استادیوم ها تا شروع بازی ها برطرف نشود تیم های میزبان مجبور به بازی در استان های همجوار خواهند شد.

البته این احتمال هم وجود دارد باز هم شروع بازی های این فصل لیگ برتر به عقب بیافتد چرا که تقویم فصل جدید فوتبال ایران با توجه به اینکه مارک ویلموتس اردوی بلند مدت نمی خواهد، فشرده نیست. بیشترین تلاش فدراسیون فوتبال برای حفظ مسایل امنیتی در استادیوم ها است و به همین خاطر می خواهد با جدی گرفتن این موضوع باشگاه ها و استان های میزبان را مجاب به استانداردسازی استادیوم ها کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار