مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان:
مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان گفت: امسال دلیل اینکه اتوبوس‌های آماده به کار شهر اهواز فقط ۱۰۰ دستگاه هستند، نیاز ورود استان‌های معین به این حوزه بیش از قبل احساس می‌شود.
کد خبر: ۷۶۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 17 July 2019

شهاب صدیقی در جلسه ستاد اربعین خوزستان اظهار کرد: تاکنون در حوزه زیرساخت برای تکمیل دیوار پارکینگ شلمچه و احداث ساختمان مدیریت خدمات شهری در چذابه و تهیه سرویس‌های بهداشتی سیار با شرط مستقل شدن از شهرداری تهران یک سری مکاتبات را با سازمان شهرداری‌ها انجام دادیم.

وی افزود: با اندکی تغییر در اعتبارات، امور را انجام می‌دهیم تا مرکزیتی برای همه در مسیر قبل از مواکب در تقاطع جاده‌ای که از پارکینگ‌ها و مواکب می‌آید، باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان تصریح کرد: سه قطعه زمین هم تهیه شده که چهار هزار متر آن برای مدیریت خدمات شهری است و دو قطعه هم به علوم پزشکی و هلال احمر دادیم.

صدیقی در ادامه گفت: دفتر اداری را از ابتدای مرداد ماه به صورت ساختمان‌های موقت راه اندازی می‌کنیم و به تدریج ساخت و ساز دائم را انجام می‌دهیم.

وی یادآور شد: یک سری هماهنگی‌های بیشتر از راه و شهرسازی انتظار داریم و اینکه اجرایی شدن پروژه‌ها را بر اساس برنامه زمان بندی درنظر داشته باشند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان با اشاره به پیگیری برای موضوع فاضلاب گفت: تعمیرات خط انتقال آب از بستان به چذابه و بعد هم از مخازن به سمت مواکب از جمله مطالبات است.

صدیقی افزود: برای اتوبوس‌ها سال گذشته فقط برخی شهرهای استان در حد متوسط کار کردند ولی بیشتر بار بر دوش شهرداری اهواز بودد.

وی بیان کرد: امسال به خاطر اینکه اتوبوس‌های آماده به کار شهر اهواز فقط ۱۰۰ دستگاه هستند که آن هم به خاطر تداخل با فصل بازگشایی مدارس در شهر خیلی لازم است، نیاز ورود استان‌های معین به این حوزه بیش از قبل احساس می‌شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان در پایان تصریح کرد: از زائران نیز برای جابجایی درون مرزی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

منبع: مهر
برچسب ها: مرز شلمچه ، اربعین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار