مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی خبر داد؛
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در سطح استان ۱۲ هزار و ۲۵۳ خیر ثبت‌شده اعم خُرد و کلان در سامانه بهزیستی داریم و تمامی خیران نیک‌اندیش در رفع مشکلات معلولان سهیم هستند.
کد خبر: ۷۶۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ 18 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، حمیدرضا پوریوسف در همایش تجلیل از خیران و نیکوکاران برگزیده کشور، اظهار داشت: خیران نیک‌اندیش نه سودای نام دارند و تمنای نان و این گروه نیک‌گفتار از همه‌چیز خود در راه کمک به همنوع خود می‌گذرد.

وی افزود: معلولیت فقط تفاوت‌های ظاهری نیست و معلول کسی است که درد جامعه را نمی‌داند و یا اگر هم می‌داند تفاوتی نسبت به آن قائل نمی‌شود.

وی افزود: خراسان رضوی دومین استان کشور به لحاظ تعداد معلول بوده و در دو سال اخیر ۵۱۸ واحد مسکونی و از سال ۸۹ تاکنون ۱۰ هزار و ۳۶ واحد ساخته شده شده که ۴۸۶۴ تحویل شده و ۵۱۷۲ واحد هم در حال احداث است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه در سال گذشته مشارکت ۹۰ میلیارد تومانی خیران نیک‌اندیش را داشتیم، خاطرنشان کرد: این میزان به نسبت سال قبل از آن رشدی ۱۷ درصدی داشته است و بالاترین میزان مشارکت‌ها و رشدها را در خراسان رضوی داشتیم.

پوریوسف کرد: در سطح استان ۱۲ هزار ۲۵۳ خیر ثبت‌شده اعم خُرد و کلان در سامانه بهزیستی داریم و تمامی خیران نیک‌اندیش در رفع مشکلات معلولان سهیم هستند و به‌طور متوسط هزینه نگهداری ماهانه هر معلول ۲۵ میلیون ریال است که بین ۷۵۰ تا ۹۲۵ هزار تومان از طرف بهزیستی و مابقی از طرف خیران نیک‌اندیش حاضر در ۲۸۶ خیریه استان تامین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار