پشتیبانی برنامه های معنوی ایتام توسط حامیان نیکوکار؛
رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با مشارکت یک خیر تهرانی، 40 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد صالح آباد به شوق زیارت حرم امام رضا(ع) راهی مشهد شدند.
کد خبر: ۷۶۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ 20 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، حسن اسلامی با اعلام اینکه در قالب این دوره اردویی 40 نفر از ایتام و محسنین دختر و پسر شهرستان مرزی و محروم صالح آباد به زیارت امام رضا(ع) اعزام شدند، افزود: اکنون در شهرستان صالح آباد 298 فرزند یتیم و 131 فرزند محسنین  از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند

وی با عنوان اینکه زمینه این زیارت با مشارکت یک نیکوکار تهرانی و هزینه 15 میلیون تومان اعتبار انجام شد، ادامه داد: 825 حامی نیکوکار از ایتام و محسنین حمایت می کنند که در زمینه های مختلف نیاز این کودکان اهتمام دارند.

اسلامی اهدای کارت هدیه 150 هزار تومانی به هر فرزند یتیم و محسنین را از دیگر برنامه های این سفرزیارتی دانست و افزود: زائران زیارت اولی در این اردو بیشترین بیشتر به چشم می خورند که ذوقی وصف ناپذیر دارند.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی برنامه های این فرزندان یتیم و محسنین که به همراه مادرشان به مشهد مقدس سفر کرده اند را زیارت حرم مطهر و بهر مندی از فضای معنوی آن، بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری و خرید از بازار دانست.

شایسته ذکر است: این اردو از امروز 29 تیرماه شروع و تا 31 ماه جاری به مدت 3 روز برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار