فرماندار ساوجبلاغ وضعیت دپوی زباله در شهر جدید هشتگرد و کوهسار را ناخوشایند و نامناسب دانست.
کد خبر: ۷۶۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 29 July 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ ابوالقاسم پالیزگیر در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: متأسفانه با تذکرهای متعدد به شهرداران کوهسار و شهر جدید هشتگرد این مشکل حل نشده است.
وی تاکید کرد که اگر تا نشست بعدی این معضل مرتفع نشود بصورت جدی با مدیریت شهری این ۲ شهر برخورد خواهیم کرد چرا که سلامت مردم شوخی بردار نیست.

۱۴ فوتی در استخرهای کشاورزی و باغ ویلاها 

پالیزگیر همچنین از دستگاههای متولی خواستار ساماندهی استخرهای ذخیره آب کشاورزی و ویلاهای این  شهرستان شد چرا که بر اساس گزارش شبکه بهداشت و درمان از سال ۹۵ تاکنون ۱۴ نفر در این استخرها غرق شده‌اند.
پالیزگیر به بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و جهادکشاورزی تأکید کرد: توجه داشته باشید افرادی که مجوز احداث استخر دریافت می‌کنند باید نسبت به تأمین مسائل ایمنی استخر اقدام نمایند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
وی افزود: از ابتدای سال ۲ نفر در اثر غرق شدگی در استخرها جان خود را از دست داده‌اند که اغلب غرق شدگان کودکان هستند.

فاضلاب کمال شهر در چهار باغ

پالیزگیر از رها شدن فاضلاب کمال شهر به منطقه چهار باغ انتقاد کرد و گفت: شهرداری کمال شهر باید فاضلاب را در این شهر ساماندهی کند در صورت بی توجهی از طریق مراجع قضایی وارد عمل خواهیم شد.

فرماندار ساوجبلاغ از امور آب روستایی خواست روستاهایی که برای تحویل آبرسانی شبکه خود مقاومت می کنند را بدون اغماص به دادگاه معرفی کنند چرا که متولی آب و سلامت آن اداره آبفا است و شورا و هیأت امنا مسئولیتی در آبرسانی ندارند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار