خبرنگار شهرستان کلات که پس از  انتشار مطلبی در کانال شخصی خود بازداشت و روانه زندان وکیل آباد مشهد شده بود، پس از پیگیری ها و با همکاری مسئولان قوه قضاییه عصر امروز از زندان آزاد شد. 
کد خبر: ۷۶۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵ 30 July 2019

تابناک رضوی: دیروز بود که مطلع شدیم «زهره بهبودی» خبرنگار حق التحریر روزنامه خراسان در شهرستان کلات، به دلیل شکایت پزشک قانونی این شهرستان بازداشت و روانه زندان وکیل آباد مشهد شده است.   پیگیری های شخصیت های حقیقی و حقوقی، استانداری، خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارشاد  طی دو روز گذشته که  با همکاری مسئولان قوه قضاییه نیز همراه بود، منجر به آزادی وی با قرار کفالت شد. 

 

خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی از اولین ساعات این اتفاق، پیگیری هایی را از طریق مراجع قانونی از جمله استانداری و دادگستری به انجام رساند و امروز نیز با صدور اطلاعیه ای در این باره اعلام کرد که  به عنوان نماینده اصحاب رسانه استان انتظار دارد مقامات قضایی استان با لحاظ جایگاه خبرنگار و جلوگیری از تضعیف این جایگاه، ابتدا با فراهم ساختن زمینه  آزادی این خبرنگار، تا رسیدگی قانونی به پرونده او از اصل موضوع که همانا آزادی مسئولانه و قانونی رسانه هاست حمایت کنند. 

 

زهره بهبودی عصر امروز پس از آزادی از زندان، در تحریریه روزنامه خراسان حضور یافت و با تقدیر از پیگیری های انجام گرفته طی دو روز گذشته گفت: از روزنامه خراسان، استاندار محترم، مسئولان محلی، امام جمعه شهرستان کلات، دکتر شیران ، دیگر رسانه های استان،  خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی، بسیج رسانه استان، خبرنگاران و  همه همکاران عرصه رسانه که در این مدت درباره این موضوع احساس مسئولیت و حمایت کردند، تشکر می‌کنم.  

 

وی ادامه داد: بدون تردید فعالیت رسانه ای من و دیگر همکارانم، در چارچوب قوانین و در راستای مصالح نظام بوده و خواهد بود و تلاش خواهم کرد با این رویکرد، بیش از گذشته برای پیگیری مشکلات مردم شهرستان کلات فعالیت داشته باشم.

خانه مطبوعات خراسان رضوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار