درحالی که تصور می شد با واگذاری تیم نساجی مازندران به خریدار جدید هواداران این تیم به آرامش برسند اما به نظر می‌رسد وضعیت به مراتب بدترازگذشته شده و حتی صدای رضا مهاجری سرمربی و بازیکنان این تیم هم درآمده است.
کد خبر: ۷۶۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ 31 July 2019

چند روز دیگر لیگ برتر آغاز می‌شود اما هواداران پرشور و پرشمار نساجی در قائم‌شهر و سراسر مازندران در بیم و نگرانی به سر می‌برند. تکلیف تیم نامشخص است و خریدار هم به بهانه عدم واگذاری پروانه باشگاه پولی به کادرفنی و بازیکنان پرداخت نکرده است. 
درهمین ارتباط میلاد مهدی نماینده تام‌الاختیار فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان می‌گوید: قبلاً بین آقایان صنیعی‌فر و حدادیان و اژدری به عنوان خریدار باشگاه یک مبایعه‌‌نامه نوشته شده بود اما خریدار جدید تعهدات خود را با وجود آگاهی کامل از بدهی‌های باشگاه و موارد دیگر انجام نداد یا به عبارت بهتر از انجام آن طفره رفت. لذا علیرغم میلی باطنی جهت تنویر افکار عمومی، تصویر قرارداد و تبصره مربوط به بدهی‌های باشگاه منتشر می‌گردد. از طرفی چند روز قبل نیز در تهران یک جلسه بین هر دو مالک و مسئولان استان مازندران برگزار شد. در این جلسه یک متمم جدید نوشته شد و طبق آن قرار شد تا روز سه‌شنبه (دیروز) مبلغ ۴ میلیارد تومان از طرف مالک جدید در اختیار هیئت فوتبال مازندران قرار بگیرد که این هیأت برای پرداخت بدهی طلبکاران اقدام کند و پروانه باشگاه نیزبه نام آقای اژدری صادرشود اما هنوز پولی به حساب آقای بهروان و هیئت فوتبال استان واریز نشده است.
وی ادامه می دهد: آقایان بهروان، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، فرماندار قائم‌شهر، معاون سیاسی استان، قلی‌پور (نماینده اژدری) در جریان این تعهد بوده و می‌توانند شهادت بدهند بدقولی دوباره تکرار شد.
میلاد مهدی خاطرنشان می‌کند: در این چند روز مردم استان مازندران و قائم‌شهرکه نگران تیم نساجی هستند پیام‌های بی‌شماری به آقایان صنیعی‌فر و حدادیان داده و درخواست کرده‌اند که مالکان واقعی این تیم اجازه ندهند نساجی با این شرایط نگران‌کننده وارد لیگ شود. هرچند آقایان صنیعی‌فر و حدادیان مالکان واقعی تیم به دلیل بی‌مهری‌هایی که از خودی ها و غیرخودی ها دیده بودند دلسرد شده و انگیزه ای برای ادامه تیمداری نداشتند اما به خاطرهواداران با معرفت نساجی و تا زمان پیدا شدن خریدار واقعی و واجد شرایط تیم را حفظ کنند.
بنابراین با توجه به بدقولی‌های مکرر و عدم انجام تعهدات از سوی دوستان از این لحظه آقای اژدری و گروه ایشان هیچ مسئولیتی در باشگاه نساجی نداشته و به زودی مسوولان جدید ازسوی آقایان صنیعی‌فر و حدادیان منصوب و مشغول به کار خواهند شد. البته کادرفنی فعلی و بازیکنان با قدرت به کارخود ادامه خواهند داد.
نماینده تام‌الاختیار مالکان نساجی مازندران در پایان می‌گوید: تنها درخواست آقایان صنیعی‌فر و حدادیان از طرفداران دوست‌داشتنی نساجی مازندران همدلی و وحدت و تمیز قائل شدن میان دوستان و دشمنان این تیم است که به امید خدا این بحران را بدون دغدغه و حاشیه سپری کنیم.

منبع: خبرورزشی

 

مدیرتابناک مازندران: مسعود پاشنا

خبرنگار تابناک ساری : سلمان مهدوی

خبرنگار تابناک بابل : مهدی رفیعی

خبرنگار تابناک فریدونکنار: مصطفی آسمانی

خبرنگار تابناک بابلسر : حامد رهی

خبرنگار تابناک نکا و بهشهر : الهام زارعی

خبرنگار تابناک نوشهر : فاطمه معصوم پناه

بزودی چند خبرنگار دیگر به جمع ما اضافه می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار