فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی قائمشهر گفت که در هفته‌های گذشته، هیچ کس دست این تیم را نگرفت و کمکی به نساجی انجام نشد.
کد خبر: ۷۶۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 02 August 2019

 فرهاد صنیعی‌فر درباره منتفی شدن واگذاری باشگاه نساجی مازندران به محمد اژدری اظهار داشت: قرار بود امتیاز باشگاه واگذار شود، اما شرایط موردنظر ما توسط خریدار فراهم نشد و آنها نتوانستند به هیچ کدام از تعهدات خود عمل کنند. با توجه به اینکه به آغاز لیگ برتر نزدیک می‌شویم و به خاطر اینکه زحمات گذشته هدر نرود، مجبور شدیم فعلاً خودمان کار را در دست بگیریم. روز شنبه هم جلسه‌ای با حدادیان (شریک صنیعی‌فر) خواهیم داشت تا شرایطی ایجاد کنیم که کارها جلو برود.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به ضررهای مالی و عدم بازگشت مالی، با چه انگیزه‌ای دوباره تصمیم به تیمداری گرفته است، تصریح کرد: در این مدت نفع مالی عاید ما نشد و به عشق فوتبال و نساجی هزینه کردیم. ما به خاطر همین مشکلات قصد واگذاری باشگاه را داشتیم، اما با شرایطی که پیش آمد، احساس کردیم که زحمات گذشته هدر می‌رود. به هر حال نساجی هواداران زیادی دارد و ما فقط به حمایت آنها دلخوش هستیم.

« خیلی حیف بود که هیجان آنها کشته می‌شد و این تیم شرایط بدتر از این را تجربه می‌کرد.»، مالک باشگاه نساجی مازندران ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: متأسفانه در این مدت هیچ کس نیامد دست نساجی را بگیرد و هیچ کمکی به ما انجام نشد. از طرفی شرایط اقتصادی کشور نیز به گونه‌ای است که هزینه کردن سختی‌های خاص خودش را دارد. ما باید جلسه‌ای برگراز کنیم تا ببینیم کار را با چه شرایطی جلو ببریم. هدف اصلی ما هم حفظ آبرومندانه نساجی در لیگ برتر است و به دنبال جایگاه خوبی هستیم تا هواداران خوشحال شوند.

صنیعی‌فر درخصوص اینکه آیا همکاری باشگاه نساجی با رضا مهاجری ادامه خواهد داشت یا خیر، خاطرنشان کرد: مهاجری از لحاظ فنی جزو مربیان خوب است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. باید از بازیکنان و کادر فنی هم تشکر کنم که در رزوهای گذشته تمرینات را ادامه دادند و امیدوارم روزهای خوبی در انتظار نساجی باشد.


منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار