کد خبر: ۷۶۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 03 August 2019

رضا گرزین مدیرکل فنی وحرفه ای تهران بااشاره به اینکه مهارت افزایی سبب اشتغالزایی و پیشرفت در جوامع مختلف میشود گفت ؛ از گذشته تاکنون مشاهیر و شخصیت هایی بزرگی همچون زنده یاد استاد مطهری نژاد در زمینه اموزش به دیگران ، سرمنشاخدمات فراوانی در کشور بوده اند

گرزین بااشاره به گرامیداشت هفته ملی مهارت اظهار داشت ؛ مبحت مهارت صرفا برای طیف غیر اکادمیک نیست

وی همچنین تصریح کرد؛ حاصل عمر کاری نوابغ و نیز دستاورد علمی ، پیشرفت جوامع و خدمت به بشریت است

وی تصریح کرد: این اداره کل درراستای ارج نهادن به شخصیت بزرگ زنده یاد استاد میرزابابا مطهری نژاد و هفته ملی مهارت و کارآفرینی کلاس اموزشی یک روزه ای روابط عمومی برگزارکرده تا اعضای انجمن روابط عمومی ایران ضمن بازدید از مرکز اموزش،وفنی حرفه ای ۹ دی از کارگاه کارآفرینی روابط عمومی شرکت کنند که بااستقبال خوبی مواجه شده است

گرزین بابیان اینکه شاکله و روح این کلاس اموزشی روابط،عمومی تکریم به مقام اسطوره اخلاق و ماندگاری خدمات رییس سابق انجمن روابط،عمومی ایران بوده است گفت : مهارت اموزی یک نیاز فردی ،اجتماعی وبین المللی برای افراد بوده ودر زمینه اموزش به دیگران استاد مطهری نژاد پیشگام بوده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران؛ مهدی مبشر با اعلام این مطلب اظهار داشت: کارآفرینی به همراه علم روابط عمومی می تواند زمینه های اشتغال، پیشرفت و سازمان دهی کلیه امور را در بر داشته باشد و محیطی را فراهم سازدکه افراد فرصت رشد، خلاقیت و نوآوری را داشته باشند.

وی ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را مهم دانست و بیان داشت:  برگزاری دوره های کارآفرینی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی و علاقمندی جوانان به کسب مهارت و آشنایی آنان با دنیای واقعی کار نقش مهمی دارد .
مبشر با تأکید بر اینکه روابط عمومی ها می توانند در گسترش فرهنگ مهارت آموزی و کارآفرینی نقش بسزایی داشته باشند خاطر نشان ساخت: با تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان در جهت آشنایی هر چه بیشتر آنان با فرهنگ کارآفرینی، مهارت آموزی و شناسایی استعدادهایشان برای ورود به دنیای کسب و کار می توان موجب اشتغال پایدار آنان شد.
در ادامه نیز زهرا ساسانیان اصل عضو انجمن روابط عمومی ایران ضمن تبریک هفته ملی مهارت و کارآفرینی اظهار داشت: برای رشد و توسعه اشتغالزایی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی روابط عمومی نقش برجسته ای دارد.
همچنین مرتضی بهنام؛ عضو هییت مدیره انجمن روابط عمومی ایران با توجه به تغییر مدل کسب و کارهای امروز، مدل همکاری منابع یا سرمایه انسانی در سازمان ها و شرکت های پیشرو تغییر کرده و افراد متخصص و کاردان، دیگر مانند گذشته علاقه به استخدام و همکاری بلندمدت با سازمان ها را ندارند و شاهد بروز پدیده آزاد کاری یا همان فری لنسرینگ هستیم که پیش نیاز این امر کسب مهارت های گوناگون و افزایش مهارت های تخصصی است.
بهنام همچنین بر اهمیت و کارآیی کارشناسان و متخصصان روابط عمومی و ارتباطات بعنوان مشاوران استراتژیک سازمان ها و بنگاه های اقتصادی تاکید کرد.
رضا هوشمند؛ دبیر انجمن روابط عمومی ایران در ادامه با توجه به پیش رو بودن نخستین سالگرد عروج آسمانی استاد میرزا بابا مطهری نژاد با ذکر توانمندی ها و دیدگاه های استاد فقید نام و یادش را گرامی داشت و برای حضور دوستداران استاد فقید در مراسم سالگرد استاد مطهری نژاد دعوت کرد.
گفتنی است در پایان دوره اعضای انجمن روابط عمومی ایران از کارگاه های مختلف  بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت های مرکز آشنا شدند.
شایان ذکر است در این بازدید از تلاش های مهدی مبشر رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای 9 دی در راستای توسعه فرهنگ مهارت آموزی و کارآفرینی توسط رئیس انجمن روابط عمومی با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار