تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیداری دوستانه برابر دخانیات گیلان به نتیجه مساوی دست یافت و تیم فوتسال کیامیدان لاهیجان قهرمان مناطق کشور شد.
کد خبر: ۷۶۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 03 August 2019

 

تابناک / مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: سپیدرودی ها در ادامه آمادگی خود برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ دسته اول کشور و در ادامه بازی های تدارکاتی، برابر تیم دخانیات گیلان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.

رادنی دیدار افزود: در این مسابقه که در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد، گرچه سپیدرود برتر از حریفش ظاهر شد و فرصت های زیادی نیز برای به ثمر رساندن گل داشت اما در نهایت در این بازی تدارکاتی مقابل دخانیات گیلان به نتیجه مساوی صفر بر صفر رضایت داد.

وی ادامه داد: تیم سپیدرود رشت در نیمه نخست با ترکیب بهنام لایقی فر، محمود خمیسی، امید سام کن، ساسان شیرمردی، میثم فردوسی، ایمان شوریابی، میلاد احمدی، محمدرضا زینال خیری، رضا عاشوری، عرفان بادی و پویا نزهتی بازی را آغاز کرد و در نیمه دوم از بازیکنانی همچون مهدی اسلامی، مجتبی محبوب مجاز، مهیار نوری، جواد آقایی پور، محمد اسماعیل نظری، محمدرضا الماسخاله، محمد دادرسی و هومن ربیع زاده بهره جست .

دیدار اضافه کرد: پیش از این تیم سپیدرود رشت پس از بازگشت از اردوی تدارکاتی تهران ، اوایل هفته گذشته در اولین دیدار تدارکاتی در رشت به مصاف شهرداری انزلی رفت که در نهایت سپیدرود با نتیجه سه بر صفر در این بازی تدارکاتی به برتری رسید.

سپیدرود رشت در اردوی تدارکاتی هشت‌ روزه خود در تهران، چهار دیدار تدارکاتی برگزار کرد؛ این تیم مقابل خوشه طلایی ساوه به تساوی یک‌ بر یک و مقابل شهدای رزکان البرز به تساوی دو بر دو دست‌ یافت ، مقابل سرخ پوشان پاکدشت با برتری دو بر یک زمین مسابقه را ترک کرد و برابر آلومینیوم اراک با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.

 

تیم فوتسال کیامیدان لاهیجان قهرمان مناطق کشور شد

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مسابقات گروه دوم فوتسال زیر ۲۰ سال مناطق کشور که در لاهیجان جریان داشت، تیم کیامیدان لاهیجان با کسب ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۱۵+ مقام نخست را کسب کرد.

علیرضا وهابی افزود: بر این اساس تیم فوتسال جوانان زیر ۲۰ سال کیامیدان لاهیجان در آخرین دیدار خود رو در روی تیم فوتسال شهاب شازند قرار گرفت که در نهایت توانست حریفش را با نتیجه پنج بر صفر شکست دهد.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها ، تیم فوتسال کیامیدان لاهیجان با کسب ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۱۵+ عنوان نخست این رقابت ها را به خود اختصاص داد و تیم فوتسال ماهان منجیل نیز با کسب ۱۳ امتیاز و تفاضل گل مثبت هشت، در مکان دوم این گروه قرار گرفت و به همراه تیم کیامیدان لاهیجان به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.

در گروه دوم رقابت های فوتسال زیر ۲۰ سال مناطق کشور تیم های کیامیدان لاهیجان ، ماهان منجیل ، شهاب شازند، ایثار آبیک ، پاسارگاد گرمسار و لاهیگ لاهیجان حضور داشتند که تیم های حاضر در این گروه به صورت دوره ای در لاهیجان با هم به رقابت پرداختند. در پابان رقابت های فوتسال زیر ۲۰ سال مناطق کشور، تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی راه یافتند که بر این اساس تیم های کیامیدان لاهیجان و ماهان منجیل با کسب عناوین نخست و دوم گروه دوم این رقابت ها، جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: سپیدرود رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار