سرپرست روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد خبر داد؛
سرپرست روابط‌عمومی و امور بین‌المللی شهرداری مشهد گفت: ساخت موزه خاص قصه‌گویان را جهت گنجاندن این قصه‌های ناب در دستور کار مدیریت شهری مشهد قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۶۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 07 August 2019


به گزارش تابناک رضوی، مجید خرمی با بیان این مطلب اظهار کرد: هر شهر دنیا قصه خاص خودش را دارد و این خاص بودن در شهر مشهد ویژه‌تر است و این وظیفه مدیران است که کار اهالی ادب و هنر را تسهیل کنند تا این میراث ارزشمند به ثبت برسد.

وی افزود: قصه‌های ضامن آهو، سناباد و دیگر موضوعات شاخص در مشهد بسیار زیاد است که باید توسط قصه‌گویان بیان شود و اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد ضمن حمایت از قصه‌گویان در مسیر ثبت، نشر و نگهداری آن‌ها و ساخت موزه خاص قصه‌گویان را جهت گنجاندن این قصه‌های ناب در دستور کار مدیریت شهری مشهد قرار گرفته است تا این قصه‌ها مقابل دید عموم قرار بگیرد.

سرپرست روابط‌عمومی و امور بین‌المللی شهرداری مشهد با بیان اینکه حوزه مدیریت شهری از قصه‌گوهای غیرمشهدی‌ای هم که بیان‌کننده قصه‌های ناب هستند حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: قصه‌های ناب با موضوعات مختلف به‌ویژه قصه‌های امام رضایی و هویت‌های شهر امام هشتم(ع) مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

خرمی گفت: ما فقط به دنبال قصه‌های گذشته نیستیم و قصه‌های مرتبط با موضوعات روز هم و تمامی قصه‌های باهویت گذشته و حال مورد حمایت ویژه حوزه مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار