به مناسبت فرارسیدن عید قربان، ویژه برنامه «پروانه‌ کاغذی» ویژه کودکان در فروشگاه سجاد به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 11 August 2019

به گزارش تابناک رضوی، حسین سعیدی اظهار داشت: این مراسم با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع یکشنبه 20 مرداد ساعت 20 در فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر واقع در بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر برگزار خواهد شد.

 

سعیدی ادامه داد: در این ویژه برنامه، برنامه‌های آموزشی قصه‌گویی و کتابخوانی، بازی رنگ و آب، شعر و کاردستی با محوریت ایجاد نشاط و شادی، تقویت حافظه، حسن خیال‌پردازی، افزایش خلاقیت و تخلیه انرژی و هیجان در کودکان توسط مربیان برجسته اجرا می‌شود.

 

وی طرح «پروانه‌های کاغذی» را از جمله برنامه‌های تبلیغی ترویجی «در پناه کلمات» به‌نشر عنوان کرد و افزود: از ابتدای تابستان امسال، فروشگاه‌های امامت و سجاد به‌نشر برای سومین سال متوالی میزبان حضور کودکان در برگزاری برنامه‌های متنوع آموزشی و فرهنگی «پروانه کاغذی» هستند.

 

وی افزود: در این طرح برنامه‌های متنوعی از جمله کارگاه‌های قصه‌گویی خلاق به همراه نقاشی، اوریگامی، بازی‌های مهارتی و کاردستی ویژه کودکان 4 تا 10 سال روزهای پنج شنبه از ساعت 16 تا 18 اجرا می‌شود تا اوقات فراغت به یاد ماندنی را برای بچه‌ها به یادگار بگذارد.

 

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) ادامه داد: در این دوره‌های آموزشی سنا سنایی و مهدیه نهاوندی، مربیان برجسته حوزه کودک با توجه به کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان به‌نشر به ارائه آموزش‌های قصه‌گویی، شعر و کاردستی به کودکان می‌پردازند.

 

سعیدی یادآور شد: در صورت استقبال خانواده‌ها و والدین، پروژه بازی درمانی و قصه درمانی ویژه کودکان نیز با حضور استادان برجسته این حوزه در فروشگاه‌های به‌نشر برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار