رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد گفت: درمان رایگان بیماران بی بضاعت مبتلا به تومور مغزی توسط تیم پزشکی آلمانی از ۲۶ اردیبهشت در این بیمارستان انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۷۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ 23 August 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر سعید هاشم زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امر به دستور تولیت آستان قدس رضوی دراجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسیدگی به محرومین و مستضعفان انجام می‌شود.  
وی اظهار کرد: فعالیت تیم پزشکی ایرانی – آلمانی در این زمینه نیز در حاشیه کنگره بین المللی سرطان که از ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه جاری در بیمارستان رضوی مشهد برگزار می‌شود در نظر گرفته شده است.
درمان رایگان بیماران بی بضاعت مبتلا به تومور مغزی در بیمارستان رضوی مشهد
وی گفت: این تیم که تعدادی از اعضای آن از پزشکان بیمارستان رضوی هستند از ۲۶ اردیبهشت ماه تا سوم خرداد ماه امسال در این بیمارستان مستقر شده و پذیرای بیماران صعب العلاج مبتلا به تومور مغزی خواهند بود.  
رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی افزود: بیمارانی که توسط این تیم مورد پذیرش قرار گرفته و به صورت رایگان درمان می‌شوند متشکل از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و افرادی هستند که پزشکان معالج عدم تمکن مالی آنان را تایید کرده باشند.  
وی اظهار کرد: پزشکان آلمانی این گروه پزشکی مدت محدودی در بیمارستان رضوی مستقر هستند، اما پزشکان ایرانی این تیم جزو کارکنان بیمارستان بوده و به خدمات رسانی در این حوزه ادامه خواهند داد.  
وی گفت: به رغم اطلاع رسانی در باره زمان استقرار این تیم و پذیرش بیماران، تاکنون تعداد بسیاری از طریق تماس تلفنی و حضور در این مرکز خواستار دریافت خدمات درمانی شده اند.  
دکتر هاشم زاده با بیان اینکه درمان رایگان بیماران بی بضاعت در بیمارستان رضوی مشهد استمرار می‌یابد افزود: براساس دستور رهبر معظم انقلاب و تاکید تولیت آستان قدس رضوی، درمان رایگان افراد بی بضاعت جزو برنامه‌های راهبردی این مرکز درمانی است.  
وی اظهار کرد: مدیریت بیمارستان رضوی با برنامه ریزی جامع در این زمینه از دستورالعمل‌های معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات درمانی به افراد بی بضاعت پیروی می‌کند.  
معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی به دستور تولیت جدید آستان قدس رضوی و در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در این مجموعه ایجاد شده است.  
بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد متعلق به آستان قدس رضوی نیز در سال ۱۳۸۴ در زمینی به وسعت ۳۹ هکتار در پنج طبقه راه اندازی شده است
انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار