رئیس کمیته نظارتی شماره چهار شورای اسلامی شهر مشهد:
رئیس کمیته نظارتی شماره چهار شورای اسلامی شهر مشهد در جریان جلسه نظارتی در شهرداری منطقه هفت گفت: محلات مختلف این منطقه امروز از امکانات شهری خوبی بهره‌مند هستند و دیگر شایسته نیست از واژه «حاشیه‌نشین» برای آن‌ها استفاده شود.
کد خبر: ۷۷۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 26 August 2019

به گزارش تابناک رضوی، احمد نوروزی در جریان جلسه نظارتی در شهرداری منطقه هفت گفت: محلات مختلف این منطقه امروز از امکانات شهری خوبی بهره‌مند هستند و دیگر شایسته نیست از واژه «حاشیه‌نشین» برای آن‌ها استفاده شود.

 

رئیس کمیته نظارتی شماره چهار شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در منطقه هفت ارتقای خوبی در محلاتی مانند سیدی، قائم، بهارستان، انقلاب و صاحب‌الزمان ایجاد شده و امروز این محلات از امکانات شهری چیزی کم ندارند، گرچه دارای بافت‌های فرسوده‌ای هستند که برای کمک به آن‌ها باید باب ورود سازمان بازآفرینی به آن‌ها مهیا شود اما تمام امکانات و دسترسی‌ها و خدمات را دارند و لفظ «حاشیه‌نشینی» شایسته این محلات نیست چراکه بافت‌های حاشیه‌نشین مشکلات متعددی دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: باید در نظر گرفت در منطقه هفت بافت‌های فرسوده زیادی وجود دارد و امیدواریم با ورود گروه‌های تسهیل‌گر و ایجاد رویکرد بازآفرینی در بین مردم و ارتقای مشارکت جمعی زمینه‌های بهبود شرایط و ارتقای کیفی محلات فراهم شود.

 

نوروزی با تاکید براینکه در منطقه هفت مسائل عمومی در اولویت بوده و مسائلی که در هر محله عمومیت بیشتری داشته به طور ویژه پیگیری شده است در توضیح داد: تلاش برآن بوده که صرف زمان و انرژی کاری کمیته و شهرداری منطقه سبب فواید و منافع برای عده بیشتری از مردم منطقه شود، این سیاست نتایج بسیار خوبی نیز به دنبال داشته است.

 

رئیس کمیته نظارتی شماره چهار شورای اسلامی شهر مشهد از پروژه‌های عمرانی مختلف در دست اجرا در این منطقه ابراز رضایت و اظهار کرد: در شهرک طرق با اقدامات بسیار خوب اعتبار مناسبی برای یک مجموعه ورزشی گذاشته شده، پروژه‌های دسترسی خیابان‌های منتهی به شهرک باهنر و رجایی در جریان است و مسائل مربوط به بازار رضا و ایجاد یک محور پیاده راه مجهز که ارتقای کیفی محله از دید شهرسازی را به دنبال دارد و سایر پروژه‌های جاری می‌تواند کمک بسیار مناسبی به کاهش مشکلات ترافیکی منطقه و افزایش سطح کیفی خدمات باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار