دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر آذربایجان غربی گفت: اگر مسئله امر به معروف و نهی از منکر به درستی فرهنگسازی و در جامعه جریان سازی شود قطعا برخی ناملایمات و کج رفتاری های و ناهنجاری های جامعه حل خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 27 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سردار مسعود خرم نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره امر به معروف ونهی از منکر برگزار شد افزود: در طول هفته امر به معروف ونهی از منکر 225 عنوان برنامه از 10 لغایت 20 شهریور ماه سال جاری  در سطح استان برگزار می شود.

سردار خرم نیا با اشاره به اینکه توجه به شعار سال و رونق تولید ملی اولویت اصلی برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سال جاری است تصریح کرد: گردهمایی مردمی با موضوع رونق تولید ملی  با هدف تاثیر رونق تولید ملی در حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه در سراسر استان در طول هفته  امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه نبادی امر به معروف و نهی از منکر را تنها در برخورد با بدحجابی خلاصه  کرد یاد آور شد: اگر مسئله امر به معروف و نهی از منکر به درستی فرهنگسازی و در جامعه جریان سازی شود قطعا برخی ناملایمات و کج رفتاری های و ناهنجاری های جامعه حل خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نقش یک سری دستگاه ها به ویژه رسانه ملی و اصحاب رسانه در جهت فرهنگ سازی امر به معروف ونهی از منکر اساسی است اظهار کرد: باید در ایام محرم از ظرفیت های هیئت های مذهبی و مراسمات عزاداری در جهت فرهنگ سازی و جریان سازی در رابطه با امر به معروف و نهی از متکر استفاده شود.

سردار خرم نیا خاطر نشان کرد: برگزاری 15 جلسه با موضوع اخلاق  برای مدیران ادارات با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ، تشکیل 116تشکل مردمی و 475شورای اداری باموضوع امر به معروف و نهی از منکر ، تشکیل 3 هزار و 500 گروه طلائیه دار امر به معروف ونهی از منکر و انجام 2 هزارو 630 مورد فعالیت تبلیغی و ترویجی از جمله مهمترین برنامه های ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان در سال گذشته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار