مدیر سلامت و محیط کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کشف و معدوم‌سازی بیش از ۱۰۱ تن مواد غذایی غیر قابل مصرف و غیر بهداشتی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در قالب طرح بازدیدهای تابستانه خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 28 August 2019

به‌گزارش تابناک رضوی، علی اصغر حسنی از کشف و معدوم‌سازی بیش از ۱۰۱ تن مواد غذایی غیر قابل مصرف و غیر بهداشتی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در قالب طرح بازدیدهای تابستانه خبر داد.

 

مدیر سلامت و محیط کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: طرح تشدید نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و اسکان مسافران از ابتدای تیر ماه آغاز و در این مدت بیش از ۵۷ هزار بازدید از این مراکز انجام شده است.

 

وی تعداد اقدامات قانونی صورت گرفته را 9 هزار و 393 مورد اعلام کرد و افزود: طی بازدیدها در این دو ماه تعداد افراد متخلف معرفی شده به دادگاه یک هزار و 202 مورد و تعداد موارد تعطیلی 163 مورد بوده است.

 

حسنی همچنین تعداد کلر سنجی آب آشامیدنی و استخر طی این دو ماه را ۷۳ هزار و ۲۲۶ مورد اعلام و اظهار کرد: طی این مدت تعداد شکایات ثبت و رسیدگی شده در سامانه شکایات مردمی ۱۹۰، 2 هزار و 576 مورد اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار