با تدابیر صورت گرفته از سوی ارگانهای مسئول و مسئولین محلی و مدیریت و هواداران باشگاه نظم خوبی در روز بازی در فضای محیطی و داخل استادیوم را شاهد بودیم که می تواند الگویی برای برگزاری مسابقات در کل استادیوم های ورزشی کشور باشد.
کد خبر: ۷۷۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵ 31 August 2019

کلیه هواداران نساجی با خرید بلیط الکترونیکی‌ و از طریق گیت های الکترونیکی وارد استادیوم شهید وطنی قائمشهر شده و با استقرار در صندلی های خریداری شده به تشویق تیم خود مقابل پیکان تهران در اولین میزبانی خود در لیگ نوزدهم خلیج فارس پرداختند.
علی اصغر انتظار خیر مسئول پروژه هوشمندسازی استادیوم های ورزشی کشور با بیان این مطلب افزود : با تدابیر صورت گرفته از سوی ارگانهای مسئول و مسئولین محلی و مدیریت و هواداران باشگاه نظم خوبی در روز بازی در فضای محیطی و داخل استادیوم را شاهد بودیم که می تواند الگویی برای برگزاری مسابقات در کل استادیوم های ورزشی کشور باشد.

وی افزود : در این بازی ۴۴۳۷ نفر از طریق سامانه به خرید بلیط پرداختند و بدون هیچ مشکلی وارد استادیوم‌شدند. وی با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ نفر نیز بدون خرید بلیط به استادیوم مراجعه حضوری کردند که با مدیریت عوامل انتظامی و رعایت فرهنگ هواداری از سوی تماشاگران نتوانستند وارد استادیوم شوند.

انتظار خیر ادامه داد : از ۳ روز قبل از بازی بلیط های این‌بازی پیش فروش شد و هوادارن قادر بودند با خرید صندلی خود و ارائه بارکد کارت ملی یا QR بلیط بدون هیچ مشکلی وارد استادیوم شوند.

انتظار خیر در پایان از کلیه هواداران تیم های ورزشی خواست تنها با خرید بلیط الکترونیکی‌ روز بازی در محل استادیوم های تیم مورد علاقه خود حاضر شوند. در غیر اینصورت با توجه به پایان بلیط فروشی ۴ ساعت قبل از زمان بازی ها؛ امکان ورود به استادیوم ندارند.

فرتاک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار