۲۰۰ هزار و ۲۲۱ دانش آموز خراسانی از برنامه های مرتبط با اوقات فراغت تابستانی که از سوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی طراحی و اجرا شده اند در طول تابستان امسال بهره بردند.
کد خبر: ۷۷۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 01 September 2019

تابناک رضوی: معاون امور پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این شمار دانش آموز در برنامه های تابستانی اجرا شده در سطح هزار و  ۱۸۴ پایگاه اوقات فراغت شامل ۵۹۴ پایگاه مختص دختران و ۵۹۰ پایگاه مختص پسران مشارکت کرده اند.  

 

علیرضا مالک اشرفی افزود: در این چارچوب ۳۸۲ هزار و ۳۴۳ نفررشته برنامه های اوقات فراغت در طول تابستان امسال با محوریت امور فرهنگی، هنری، ورزشی، اردویی و دیگر موضوعات مرتبط در سطح خراسان رضوی ثبت شد.  

 

وی ادامه داد: بر این اساس در مجموع افزون بر ۳۱ درصد از کل جمعیت یک میلیون و ۲۲۲ هزار نفری دانش آموزان خراسان رضوی از برنامه های تابستانی امسال اداره کل آموزش و پرورش در سطح این استان بهره برده اند.  

 

معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت انجمنهای ویژه گردشگری و بوم گردی، برگزاری پاتوقهای فرهنگی هنری ویژه دانش آموزان مانند نمایش خیابانی، نقالی، شاهنامه پژوهی، کتابخوانی، شعر و داستان و نقد فیلم، استفاده از خدمات مراکز مشاوره، اجرای طرح هجرت بسیج دانش آموزی، راه اندازی بازارچه های فروش محصولات تولیدی دانش آموزان و تداوم اجرای طرح ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در پایگاههای اوقات فراغت و مراکز دارالقرآن از جمله برنامه های اوقات فراغت دانش آموزی تابستان امسال در سطح این استان بودند.

 

استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی یک میلیون و ۲۲۲ هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار