مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر ملی، دو شرکت تعاونی از قشم به عنوان تعاونی برتر ملی از استان هرمزگان معرفی و تقدیر شدند.
کد خبر: ۷۷۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 01 September 2019

دو شرکت تعاونی قشم به عنوان برتر ملی معرفی شدند

به گزارش تابناک کیش، هادی ابراهیمی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: در چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر ملی که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، دو شرکت تعاونی شهرستان قشم با نام «مروارید شکیل قشم» و «خدمات صیادی باسعیدو» به عنوان تعاونی برتر ملی از استان هرمزگان معرفی و تقدیر شدند.

وی افزود: شرکت تعاونی مروارید شکیل قشم در زمینه تولید، پرورش و بسته بندی میگو و شرکت تعاونی خدمات صیادی باسعیدو در زمینه تولید ادوات صیادی در شهرستان قشم فعالیت دارند که علاوه بر تولید و رونق اقتصادی، زمینه اشتغال بومیان منطقه رانیز فراهم کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: هرمزگان جزو معدود استان‌هایی است که دو تعاونی آن بعنوان برتر ملی معرفی شدند و سال گذشته نیز دو تعاونی از شهرستان قشم به عنوان برتر ملی معرفی و تجلیل شدند.   

 ابراهیمی بیان داشت: معرفی تعاونی‌های برتر استانی امسال نیز همانند سال‌های گذشته با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و فراهم شدن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاون در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار و از  10 تعاونی برتر تجلیل می‌شود.

گفتنی است، حدود 3 هزار تعاونی در استان هرمزگان در بخش‌های مختلف اقتصادی مشغول به فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار