جانشین فرمانده انتظامی ماهشهر خبر داد:
جانشين فرمانده انتظامی ماهشهر از دستگيری اعضای یک باند سارقان مسلح در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 02 September 2019

سرهنگ فرامرز منصوری اظهار کرد: در پی اعلام مركز 110 مبنی بر سرقت يك دستگاه خودروی وانت بار آريسان حامل لوازم خانگی در محور "سربندر - ماهشهر"، سريعا ماموران پليس آگاهی این شهرستان جهت بررسی موضوع اعزام و دستگيری سارق يا سارقان احتمالی در دستور كار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تدابير انجام شده و راه‌اندازی گشت‌های تخصصی در کمتر از 72 ساعت متهمان كه با يك دستگاه پژو 405 با پلاك دستكاری شده در نيمه شب در محور سربندر در حال تردد بودند، توسط گشت پليس آگاهی ماهشهر شناسايی شدند. سارقان به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند که پس از تعقيب و گريز و با رعایت قانون شهروندی، سرانجام خودرو متوقف و چهار متهم نیز دستگیر شدند.

جانشين فرمانده انتظامی ماهشهر بیان کرد: در بازرسی از این خودرو دو قبضه سلاح جنگی كلاش، 97 عدد تير جنگی كلاش، سه تيغه خشاب مربوطه، مقاديری مدارك مسروقه، یک عدد رينگ بوكس، یک عدد چاقو، شش گوشی تلفن همراه و چهار نقاب پوشش چهره که از آن جهت سرقت استفاده می‌کردند، کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان که به صورت باند مسلحانه اقدام به سرقت می‌کردند، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار