فرماندار شمیرانات ضمن تأکید بر اهمیت تأمین امنیت دانش آموزان گفت: تمام رانندگان سرویس مدارس باید در سامانه سپند (سامانه پایش نقلیه دانش آموزان) ثبت شده باشند و متولیان مانند آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و راهور موظف هستند نظارت و کنترل کامل بر این امر را داشته باشند تا امنیت دانش آموزان تأمین شود.
کد خبر: ۷۷۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 02 September 2019

فرماندار شمیرانات: رانندگان سرویس مدارس باید در سامانه سپند ثبت شوند

به گزارش تابناک تهران، سیاوش شهریور روز یکشنبه در جلسه کمیته حمل و نقل شمیرانات اظهار داشت: امنیت یکی از شاخص های توسعه هر کشوری به شمار می آید و تأمین امنیت از لحاظ حاکمیتی وظیفه قانونی ما مسئولان است.

نماینده عالی دولت در شمیرانات ابراز کرد: حمل و نقل عمومی برای بخش های لواسانات و رودبار قصران مطلوب نیست و شهرداری ها باید نسبت به افزایش ماشین ها در این خطوط اقدام کنند تا اقشار ضعیف شهرستان برای رفت و آمد از بخش ها به تهران با مشکل مواجه نشوند چرا که بسیاری از شهروندان به دلیل تحصیل و کار ملزم به این رفت و آمد هستند.

سیروس قدرتی، معاون عمرانی فرمانداری شمیرانات نیز در این جلسه اظهار داشت: تمامی مدارس حتی مدارسی که برآوردشان این است که دانش آموزانشان نیاز به سرویس ندارند ملزم به ثبت نام در سامانه سپند هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از والدین در این شهرستان تمایل دارند که خودشان دانش آموزان را به مدرسه برسانند خاطرنشان کرد: قطعاً والدین نگران فرزندان خود هستند و نسبت به سامانه سپند و نظارت های جدی بر سرویس مدارس آگاهی ندارند لذا شهرداری ها و آموزش و پرورش مکلف هستند تا اطلاع رسانی کافی در این زمینه داشته باشند.

این مقام مسئول افزود: این اقدام منجر به کاهش ترافیک نیز می شود که با توجه به مشکلات ترافیکی شدید شهرستان به ویژه منطقه شهری شمیران باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار