مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: برای نخستین بار سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون راه اندازی و امکان نظارت هوشمند بر تعاونی‌ها ‌میسر شد.
کد خبر: ۷۷۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳ 03 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ شکراله شیرخانی اظهار داشت: همچنین همزمان با هفته تعاون ۱۴ طرح تعاونی با سرمایه گذاری ۴۸۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵۵ نفر افتتاح می شود.

وی افزود: یک هزار و ۹۸۵ تعاونی فعال با ۶۳۶ هزار و ۴۸۹ عضو در استان ایلام فعال هستند که از این تعداد ۳۷۳ هزار و ۴۸۹ نفر را مرد و ۲۶۲ هزار و ۲۶۹ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۵۴ تعاونی جدید و امسال نیز ۱۸ تعاونی با مجموع ۴۱۹ عضو به تعاونی های استان افزوده شد.

شیرخانی در ادامه گفت: سال گذشته ۵۴ تعاونی با ۲۷۸ عضو جدید و ۵۷۶ اشتغال و امسال نیز ۱۸ تعاونی جدید و ۱۴۱ عضو و ۱۱۹ اشتغال ایجاد شده است.

وی یادآور شد: جشنواره تعاونی های برتر همه ساله با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم شدن زمینه‌های گسترش و ارتقاء روحیه تعاون در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می شود.

شیرخانی اضافه کرد: امسال نیز این جشنواره ۱۶ شهریور ماه در محل سالن جلسات استانداری ایلام برگزار و از ۱۳ تعاونی برتر استان تجلیل می شود.

وی یادآور شد: به کمک این سامانه اعضای تعاونی‌ها می‌توانند عملکرد هیات‌ مدیره و مجامع تعاونی‌ها را رصد کرده تا از تخلفات قبلی جلوگیری شود.

شیرخانی تاکید کرد: تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی (طرح روستا تعاون) و ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر به تعاونی ها پرداخت شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار