مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با بیان اینکه به دلیل عزاداری در ماه محرم فیلم‌های کمدی با محدودیت اکران روبه‌رو هستند، گفت: در دهه نخست محرم و دهه آخر ماه صفر فیلم‌های کمدی در سینماهای شیراز اکران نمی‌شود ولی برنامه سینماها جز در روز عاشورا و تاسوعا تعطیل نیست.
کد خبر: ۷۷۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 04 September 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:رسول شهابیان با اشاره به برنامه سینماهای شیراز در ایام محرم اظهار داشت: در حال حاضر فیلم‌های « ایده اصلی»، «روسی»، « قصر شیرین»، «چاقی»، « شبی که ماه کامل شد» و « تپلی و من» در سینماهای شیراز اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل عزاداری در ماه محرم فیلم‌های کمدی با محدودیت اکران روبه‌رو هستند، گفت: در دهه نخست محرم و دهه آخر ماه صفر فیلم‌های کمدی در سینماهای شیراز اکران نمی‌شود ولی برنامه سینماها جز در روز عاشورا و تاسوعا تعطیل نیست.

مدیرامور سینمایی حوزه هنری استان فارس افزود: در حال حاضر فیلم ایده اصلی در سینما شیراز اکران می‌شود که البته 2 سانس این سینما در ساعت 15-17 و 17-19 فیلم تپلی و من اکران می‌شود که در ژانر کودک قرار دارد.

شهابیان با اشاره به برنامه دیگر سینماهای شیراز بیان کرد: در سینما سعدی فیلم روسی به کارگردانی امیرحسین ثقفی و با بازی طناز طباطبایی، امیرآقایی، صابر ابر و میلاد کی‌مرام اکران می‌شود.

 

وی عنوان کرد: در سینما ایران فیلم قصرشیرین به کارگردانی رضا میرکریمی و با بازی حامد بهداد اکران می‌شود در سینما فلسطین نیز فیلم چاقی به کارگردانی راما قویدل و با بازی علی مصفا به روی پرده می‌رود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به برنامه سینما پیام گفت: در این سینما نیز فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار اکران می‌شود که در جشنواره فجر موفق به دریافت چندین جایزه سیمرغ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار