سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه واژگونی اتوبوس در بجستان 8 مصدوم برجای گذاشت، گفت: 6 نفر توسط اورژانس و 2 نفر توسط مرکز امداد به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۷۷۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 08 September 2019

به گزارش تابناک رضوی، مجتبی محمودی با بیان این مطلب گفت: ساعت 5:25 دقیقه بامداد امروز اتوبوسی که از خراسان جنوبی به خراسان رضوی در حرکت بود به دلیل انحراف در مسیر در بجستان واژگون شد. 

 

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه 5 دقیقه پس از این حادثه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر پایگاه شهید فرقانی بجستان از حادثه مطلع شدند و بلافاصله خود را به محل رساندند، متذکر شد: براساس گزارش اولیه در این حادثه از مجموع 44 حادثه دیده، 8 نفر مصدوم شدند که 6 نفر توسط اورژانس و 2 نفر توسط مرکز امداد به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

وی ادامه داد: علت این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است و اعلام می‌شود، اما احتمال می‌رود خواب آلودگی راننده علت این حادثه باشد. 

 

محمودی با اشاره به حادثه دیگری که شب گذشته در کیلومتر 8 رشتخوار به تربت حیدریه صورت گرفت، گفت: در این حادثه کامیونی با یک دستگاه خوروی پراید برخورد کرد و 3 نفر در حالی مصدوم شدند که یک نفر از آن‌ها به مرکز درمانی توسط نیروهای امدادی منتقل شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار