رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان ایلام گفت: سامانه سرویس مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید برای نام‌نویسی دانش آموزان فعال، و تاکنون ۳ شرکت حمل و نقل جهت سرویس‌دهی به دانش آموزان اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۷۷۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 10 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت رشیدی  گفت: سامانه سرویس مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید برای نام‌نویسی دانش آموزان در ایلام فعال است.

وی با بیان اینکه استفاده از سرویس مدارس با ثبت‌نام در سامانه سپند الزامی است، افزود: تاکنون ۳ شرکت حمل و نقل ایلام جهت سرویس‌دهی به دانش آموزان اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان تصریح کرد: اولیاء دانش آموزان متقاضی سرویس مدارس با مراجعه به نشانی اینترنتی سامانه سپند(irtusepand.ir) ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: این سامانه اکنون فعال بوده و اولیاء دانش آموزان، مدارس، رانندگان و بخش خصوصی که متقاضی استفاده از سرویس رفت و برگشت دانش آموزی هستند باید مشخصات خود را در آن ثبت کنند.

رشیدی تاکید کرد: تعیین نرخ سرویس‌های رفت و برگشت دانش آموزی براساس کارگروه ماده 18 متشکل از رئیس آموزش و پرورش هر شهرستان با منطقه، رئیس کارگروه، نماینده شهرداری یا بخشداری، دبیر کارگروه و نماینده اولیای دانش آموزان عضو این کارگروه انجام می‌شود.

وی یادآور شد: سال گذشته ده هزار دانش آموز در سطح استان از سرویس مدارس استفاده کرده که سهم شهر ایلام از این تعداد هفت هزار نفر است.

گفتنی است؛ سال تحصیلی ۹۸_۹۹ بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در سطح استان ایلام مشغول به تحصیل می‌شوند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار