خانواده شهید غارتی نژاد در پیامی از حضور حماسی مردم و مسئولان در مراسم تشییع، خاکسپاری و ترحیم سروان علی محمد محتشم پرسنل بازنشسته عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد قدر دانی کردند.
کد خبر: ۷۷۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ 11 September 2019

پیام تقدیر خانواده شهید غارتی نژاد از حضور حماسی مردم و مسئولان در مراسم تشییع، خاکسپاری و ترحیم بردار شهید

خانواده شهید غارتی نژاد در پیامی از حضور حماسی مردم و مسئولان در مراسم تشییع، خاکسپاری و ترحیم سروان علی محمد محتشم پرسنل بازنشسته عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد قدر دانی کردند.

در متن این پیام آمده است؛

بسمه تعالی
"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"
بدین وسیله ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی و آرزوی اعظم اجور برای عزاداران آقا اباعبدالله الحسین(ع)، بر خود فرض میدانیم از طرف جمیع فامیل و بستگان که در غم جناب سروان علی محمد محتشم پرسنل بازنشسته سازمان عقیدتی سیاسی برادر شهید نور محمد غارتی نژاد(محتشم)، در برابر تقدیر الهی سر تعظیم فرود آورده اند، مراتب سپاس و قدردانی خود را عموماً از مردم،ایلات،طوایف فهیم و شریف استان کهگیلویه و بویراحمد علی الخصوص مردم شریف شهرستان لنده،خوزستان، فارس و .... و شخصیت های سیاسی ، دینی، فرهنگی و ..که در ایام بیماری، عیادت و همچنین مراسم تشییع و تدفین و ختم ما را قرین خالصانه ترین الطاف و محبت ها نموده‌اند.
خصوصاً از مسئولان و کارکنان کشوری و لشکری در استانداری ،فرمانداری ها ،بخشداری ها،دادگستری،نیروی انتظامی، سپاه پاسدران،دفتر امام جمعه و علما و فضلای حوزه،کانون بازنشستگی نیروی انتظامی،دهیاری ها،شوراهای اسلامی شهر و روستا، آموزش و پرورش،بنیاد علوی ،بهزیستی ،راه و شهرسازی و راهداری،ناحیه برق لنده،آب فاضلاب روستایی،ثبت و احوال،فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه بهداشت و درمان ،جهاد کشاورزی،امور عشایری، ورزش و جوانان، شهرداری، منابع طبیعی ،اصحاب رسانه های استانی و محلی، بیمارستان امام خمینی دهدشت و بیمارستانهای پیوند اعضا ابوعلی سینا و شهید فقیهی و نمازی شیراز به عمل آوریم.

از خداوند منان خواهانیم توفیق عنایت فرماید تا محبت های بی دریغ همه عزیزان را در مراسمات زیارتی و شادی جبران نماییم.
إلهي رضاً برضاك، تسليماً لأمرك، صَبراً عَلى‏ قَضائِك
خانواده شهید غارتی نژاد، محتشم ،ذاکری پور ومحمدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار