استاندار کرمانشاه خواستار آماده باش تمامی ادارات استان برای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی شد.
کد خبر: ۷۷۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 12 September 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه، در جلسه ستاد اربعین در استانداری گفت: وضعیت محورهای مواصلاتی استان به مرز خسروی مناسب نبوده و باید پاکسازی شود، همچنین باید جایگاه‌های بالگرد‌های ارتش و سپاه برای امدادرسانی تعیین شود.

وی خاطر نشان کرد : بازگشایی مرز خسروی افتخار بزرگی برای کرمانشاه است که علی رغم پیگیری‌ها و مشکلات بازگشایی شد. امکان تردد بالای زائران از مرز خسروی وجود دارد، لذا باید حدفاصل گیت‌های خروجی زیاد شده تا تردد سریع تر صورت گیرد.همچنین باید سرویس های بهداشتی و آبخوری ها تا آخرین گیت احداث گردد. لازم به ذکر است جایگاه آتش نشانی و نیز اقدامات زیرساختی باید فراهم شود. 


الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی استاندار گفت: از لحاظ امنیتی قصرشیرین در اولویت بوده و هلال احمر مدیریت توزیع پک های غذا‌ی خشک را برنامه ریزی کرده است. از ورودی کرمانشاه تا کنگاور اقدامات لازم انجام شده تا از ظرفیت‌های کل استان کرمانشاه استفاده شود. باید تابلو‌ها و بنر‌های راهنما در اختیار زائران قرار دهیم تا امکان دسترسی هرچه سریعتر به محل اسکان، اورژانس و غیره فراهم شود. 

امیر فرهاد آریان فر در این نشست اظهار داشت: در بحث امنیت پارکینگ‌ها الزاماتی وجود دارد که باید مراقبت شود خودرو‌ها تا دچار مشکل نشویم موکت پا باید با نیروی انتظامی هماهنگ باشند که مانعی برای تعدد و ناامید شدن نشود ودر محل apm باید مورد تایید ما باشد بتوانیم آن را پوشش دهیم خودرو‌های سیار برای سوخت رسانی چه مسیری دارد و در کجا است قرار دارد را بدانیم.

جعفر همتی دبیر ستاد اربعین استان گفت: رفع هرچه سریعتر نقاط کور در قصرشیرین و تامین فیبر نوری برای مرز خسروی الزامی است. زائرین اربعین از 6 استان کشور از مرز خسروی برای عبور می کنند، لازم به ذکر است که دستگاه های خودپرداز در جایگاه‌های تعیین شده از ۵ مهر تا اربعین استقرار پیدا می‌کند. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هیچ معاوضه پولی در عراق انجام نشده لذا زائران می‌توانند در خسروی، قصر شیرین و پایانه مرزی ارز تهیه کرده تا در عراق دچار مشکل نشوند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار