معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از تشکیل ستاد استقبال از مهر در سطح استان خبر داد و افزود: دستور تشکیل این ستاد به فرمانداران، شهرداران و بخشداران ابلاغ و وظایف هر یک از اعضا ستادهای شهرستانی و استانی مشخص شده است.
کد خبر: ۷۸۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 21 September 2019

تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم پور، در جلسه ستاد اجرایی طرح استقبال از مهر که با حضور دستگاه های اجرایی و سازمان های مربوطه برگزار شد، عنوان کرد: این طرح از سوی وزیر کشور ابلاغ شده و بر اساس آن، دستگاه های مختلف باید آموزش و پرورش را همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس همراهی و یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه اموزش و پرورش سازمانی گسترده بوده و با بخش و حوزه های مختلف در ارتباط است، اظهار کرد: حل مشکلات و پیشبرد امور اموزش و پرورش نیازمند همراهی و همدلی سایر دستگاه ها و نهادها است.

قاسم پور تاکید کرد: همه اعضا ستاد استقبال از مهر باید بکوشند ضمن حفظ حرمت ایام حسینی آغاز سال بانشاط و بدون دغدغه و مشکلی برای دانش آموزان و شهروندان مهیا کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با تاکید بر ضرروت خدمت رسانی مناسب به مردم و افزایش سطح رضایتمندی آنها به موضوعاتی همچون رفع دغدغه خانواده ها در باره سرویس مدارس، حمل و نقل و بهبود وضعیت ترافیکی ، زیباسازی محیط مدارس، نحوه برخورد معلمان با دانش آموزان به ویژه کلاس اولی ها اشاره کرد و از مسئولان و دستگاه های مربوطه خواست تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

وی همچنین بیان کرد: اطلاع رسانی اقدامات انجام شده ومطالبات دو سویه مردم و مسئولین پیش از آغاز سال تحصیلی جدید به خوبی انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ارتقا سطحآگاهی و دانش بهداشتی دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه، افزایش سطح رضایت مندی شهروندان و استفاده از ظرفیت های مردمی در دستیابی به شهر و روستایی سبز و پاک و ایمن، کنترل بهداشت محیط مدارس، تامین و حفظ و ارتقا سلامت روان و بهداشت دانش آموزان، کاهش بارترافیکی ناشی از ترددهای مهر ماه فرهنگسازی و ترغیب دانش آموزان به حفظ پاکیزگی شهر و روستا، ترویج فرهنگ تفکیک از مبدا پسماندها و حفاظت از فضای سبز فرهنگ،ترویج ایمنی در بین دانش آموزان و ارتقا فرهنگ ترافیکی به عنوان مبنای شکل گیری رفتارهای شهروندی را از جمله اهدافی دانست که در پی اجرای طرح استقبال از مهر دنبال می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار