رئیس حج و زیارت استان فارس از ثبت‌نام بیش از ۵۲ هزار نفر تا صبح امروز برای پیاده‌روی اربعین خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 21 September 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:علیرضا زینلی با تاکید بر اینکه برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین باید در سایت سماح ثبت نام شود، اظهار داشت: تا صبح امروز بیش از 52 هزار نفر در استان فارس برای شرکت در اربعین حسینی ثبت‌نام کردند.

وی درباره ثبت‌نام نیز گفت: مردم یا به صورت مستقیم به سایت سماح مراجعه و نام‌نویسی کنند یا از طریق دفاتر مجاز زیارتی که نام و آدرس آنها در سایت حج و زیارت استان درج شده، اقدام کنند.

رئیس حج و زیارت استان فارس افزود: مردم باید توجه داشته باشند که حذف ویزا به معنای حذف گذرنامه و ثبت نام نیست بنابراین باید با گذرنامه با 3 ماه اعتبار و ثبت نام در سایت سماح اقدام کنند.

 

زینلی با دیگر تاکید کرد که هزینه ثبت‌نام تنها 25 هزار تومان اعلام شده است و مردم مراقب سودجویی کلاهبردارانی که قصد سوءاستفاده از احساسات پاک مردم را دارند، باشند.

رئیس سازمان حج و زیارت استان فارس همچنین درباره مهلت ثبت نام نیز گفت: تا روزهای نزدیک به اربعین فرصت برای ثبت نام است اما متقاضیان باید به گونه‌ای زمان را مدیریت کنند که برای سفر و رفت و برگشتشان مشکلی پیش نیاید.

زینلی همچنین درباره فراهم کردن شرایط از جمله ارز مورد نیاز زائران اظهار داشت: زائران طبق آنچه در سایت سماح ذکر شده برای دریافت ارز اقدام کنند و این امر را به لحظات آخر موکول نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار