احمد سعادتمند رئیس مستعفی هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از اینکه اسم من وسط بیاید اصلا راضی نستیم و خواهش می کنم عده‌ای از نام من سوء استفاده نکنند تا برای تیم بحران ایجاد نشود.
کد خبر: ۷۸۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ 24 September 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از میزان، احمد سعادتمند در خصوص اینکه برخی مسائل باعث شده تا از ریاست هیئت مدیره باشگاه استقلال استعفا کند، اظهار داشت: من پس از استعفایم از ریاست هیئت مدیره باشگاه استقلال مدت زیادی است که حرفی نزده‌ام و اگر هم یک بار حرفی زدم به دلیل صحبت‌های داریوش مصطفوی بود و از این صحبت‌ها ناراحت شدم که وی عنوان کرده بود استقلال به خاطر بدهی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شود و من هم عنوان کردم مگر استقلال تنها تیم بدهکار است که او چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده بود. 

 

وی افزود: باید بگویم به دلیل اعتقادات خودم و ۱۸ موردی که در زمان حضورم در استقلال دیدم، از ریاست هیئت مدیره استقلال استعفا دادم و این استعفا تنها به دلیل موفقیت استقلال و اینکه تیم به حاشیه نرود، رخ داد. به نظرم اکنون نیز مربیان، پیشکسوتان و بازیکنان از انجام مصاحبه‌های حاشیه‌ای پرهیز کنند. تنها نکته مهم آرامش استقلال است و مشکلات این تیم نیز با تأمل و تدبیر حل می‌شود. 

 

رئیس مستعفی هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه از قول وی گفته شده روانخواه و خطیر این تیم را برای فصل نقل و انتقالات بسته‌اند، تصریح کرد: استقلال باشگاه بزرگی است و نیاز به بازیکن بزرگ دارد و من نیز آن زمان در خصوص نقل و انتقالات گفتم باشگاهی مثل استقلال باید صاحب کمیته فنی صاحب‌نام باشد تا مربیان و بازیکنان بر اساس نظر کمیته فنی انتخاب شوند. تنها گلایه من در خصوص این بود که ورود بازیکنان جدید و خروج بازیکنان براساس نظر استراماچونی بوده است یا کمیته فنی که عمر مدیریتی من کفاف نداد که به جواب این سئوال دست پیدا کنم.

 

سعادتمند گفت: تیم استقلال این هفته با تیم فوتبال ذوب‌آهن بازی دارد و تنها درخواست من این است که همه در آرامش باشند و از این تیم حمایت کنند تا تیم در فضایی آرام دوباره به جمع مدعیان قهرمانی بازگردد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از اینکه اسم من وسط بیاید اصلا راضی نیستم و خواهش می کنم عده‌ای از نام من سوء استفاده نکنند تا برای تیم بحران ایجاد نشود. من اکنون تنها یک هوادار استقلال هستم و درخواست می‌کنم همه کمک کنند تا مشکلات استقلال حل شود تا دوباره این تیم به بالای جدول صعود کند. حدود 3 ماه است که من سمتی در این باشگاه ندارم و آوردن اسم من بعد از این مدت جایز نیست، به نظرم سکوت بهترین کمکی است که می‌توان به استقلال کرد. از همه خواهش دارم که به استقلال کمک کنند تا به روزهای خوب گذشته‌اش بازگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار