رئیس اداره منطقه ۲ عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از تلاش گروه‌های امداد و نجات چهار ایستگاه آتش نشانی شهر مشهد برای انتقال پیکر مقنی فوت شده در عمق ۱۳ متری یک چاه در حال احداث حومه مشهد خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ 24 September 2019

به گزارش تابناک رضوی، ابوالفضل تیموری با بیان این مطلب افزود: صبح امروز بعد از تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع حادثه برای یک مقنی در عمق چاه در حال احداث،  ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های امداد و نجات و پشتیبانی را از ایستگاه‌های۲، ۴۹، ۶ و۴۲سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

رئیس اداره منطقه 2 عملیات آتش نشانی مشهد با اشاره به محل حادثه که در منطقه مهدی آباد در جاده مشهد به سرخس رخ داده بود، اظهار کرد: نیروهای امداد آتش نشان به محض حضور در محل مشاهده کردند یک مقنی جوان، حین حفاری در عمق ۱۳ متری زمین دچار سانحه شده و جان خود را از دست داده است.

 

وی در خصوص چگونگی این حادثه متذکر شد: این حادثه زمانی باری این کارگر جوان رخ داد که این افراد پس از فعالیت روزانه هنگام ظهر برای صرف ناهار از درون چاه خارج شدند که نفر آخر که این فرد بوده و به همکاران خود گفته تا دقایقی دیگر که قسمتی از پروژه را حفاری کند به جمع آنها می‌پیوندد.

 

تیموری اضافه کرد: پس از مدتی همکارانش از نبود او نگران می‌شوند و زمانی که مراجعه می‌کنند متوجه می‌شوند سرچاه ریزش کرده است و هیچ اثری از همکاری شان نیست، به این صورت عملیات امداد را برای خارج کردن جسم این کارگر انجام می‌دهند.

 

رئیس اداره منطقه 2 عملیات آتش نشانی مشهد بیان کرد: بعد از این حادثه آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه جسم بی‌جان این فرد  را ازعمق چاه به سطح زمین منتقل و تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل دادند.

 

وی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص علت دقیق این حادثه توسط عوامل انتظامی در دست بررسی است، بیان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محیط حادثه به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

منبع: فارس
برچسب ها: چاه ، مقنی ، کارگر ، تابناک رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار