مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان خبر داد؛
مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان گفت: در 6 ماه آینده شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی نسبت به تکمیل خط انتقال آب از سد دوستی و رفع مشکل آبی فعالان واحدهای شهرک‌ صنعتی کاویان فریمان اقدام می کند.
کد خبر: ۷۸۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 26 September 2019

به گزارش تابناک، وحید تعقیبی با بیان این مطلب اظهار کرد: با انتقال آب از سد دوستی به شهرک صنعتی کاویان، مقرر شده است تا تکمیل زیرساخت معین اقتصادی شهرستان فریمان با همراهی بخش خصوصی بیش از 2 هزار و 562 شغل را تا انتهای سال 1400 ایجاد کند.

وی افزود: همچنین مصوب شد تا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با استفاده از امکانات و منابع خود نسبت به احداث دور برگردان فاز 2 شهرک صنعتی کاویان در محور مشهد-فریمان ظرف مدت یکسال اقدام کند که اجرای این طرح به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان ضمن اشاره به اختصاص اعتبار برای احداث پست جدید برق در کاویان، خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت توسعه پست فشار قوی 132 کیلو ولت شهرک صنعتی کاویان، تخصیص 6 و نیم میلیارد تومان برای ترانس دوم مقرر شد.

تعقیبی بیان کرد: شرکت برق منطقه ای استان با همکاری شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی پس از تامین اعتبار، اقدام لازم را به مرحله اجرا در می آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار