رییس هیات مدیره گروه شرکت های پدیده، درباره آخرین وضعیت اجرای حکم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران عمده در نظام اقتصادی کشور برای پرونده پدیده گفت: مدیریت اجرای حکم از سوی نماینده دادستان در این پرونده انجام و نظارت مستقیم از ناحیه ایشان اعمال می‌شود.
کد خبر: ۷۸۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 27 September 2019

به گزارش تابناک رضوی حسین زارع صفت با بیان این مطلب افزود: فعالیت‌ها برای انجام مقدمات اجرای حکم در سطوح مختلف در حال انجام است. شرکت مشغول حسابرسی برای تعیین دقیق میزان بدهی به بانک صادرات، موسسه مالی و اعتباری ملل و بانک قوامین و سایر طلبکاران است. این کار طی جلساتی با همین مجموعه‌ها در حال انجام است.

رئیس هیات مدیره شرکت پدیده درباره کمیته اجرایی که از سوی ستاد تدبیر مسئولیت گرفته است نیز گفت: این کمیته موظف است بستر اجرای حکم را فراهم کند. طلبکاران عمده از جمله نماینده بانک صادرات نیز به فراخور نیاز در این جلسات شرکت دارند و همراهی خوبی می‌کنند.

زارع‌صفت درباره تشکیل هیئت مدیره جدید با حضور #سهام‌داران عمده نیز گفت: بانک‌ها محدودیت‌های قانونی برای بنگاه‌داری دارند. با این حال بعد از اجرای حکم و تعیین و انتقال سهم به حساب تمامی سهام‌داران، تکلیف اینکه بانک صادرات به صورت مستقیم ورود می‌کند یا اینکه اختیار خود را به شرکت‌های زیرمجموعه یا همکارش واگذار کند روشن می‌شود.

وی درباره ورود پدیده به بورس نیز گفت: تمامی کارها اعم از حسابرسی و ایجاد نماد در بورس انجام شده است. مسئولان بورس نیز همکاری لازم را با ما دارند و بعد از انجام تغییرات در سبد سهام هر یک از سهام‌داران سایر مراحل ورود به بورس نیز انجام خواهد شد.

رئیس هیات مدیره پدیده با اشاره به صحبت‌های مرحوم ابوالفضل انتظاری مدیرعامل سابق پدیده که پیش از این اعلام کرده بود سال ۱۳۸۹ سال سهام‌داران پدیده است و یقینا سهام‌داران باید به خواسته‌های به‌حق خود برسند، گفت: امیدواریم امسال سال سهام‌داران پدیده باشد و مشکلات آن‌ها رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار