معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد:
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از انتخاب شهردار معنوی چذابه و آغاز رسمی خدمات‌رسانی به زائران در این مرز از هشتم مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 29 September 2019

علیرضا عالی‌پور با اشاره به خدمات‌رسانی شهرداری اهواز در پایانه مرزی چذابه در ایام اربعین اظهار کرد: رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز به عنوان شهردار معنوی چذابه انتخاب شده و کار خود را در پایانه مرزی چذابه آغاز کرده است.

مسئول کمیته زیرساخت ستاد اربعین اهواز با بیان اینکه خدمات‌رسانی در مرز چذابه رسما از هشتم مهرماه آغاز می‌شود و تا نهم آبان‌ماه ادامه دارد، عنوان کرد: علاوه بر سفرهای اربعین، سالروز شهادت امام رضا(ع) نیز در اواخر ماه صفر قرار دارد، در آن ایام سفر زائران برعکس می‌شود و همزمان با بازگشت زائران ایرانی از عراق، شاهد ورود زائران عراقی از مرز چذابه به کشور جهت زیارات مشهد هستیم بنابراین خدمات‌دهی مواکب تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: جهت خدمات‌رسانی در این مدت، ۶۰ نیروی پاکبان و شش دستگاه خودروی حمل زباله و شست‌وشو برای مرز چذابه در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: همچنین ایجاد محل دفن بهداشتی روزانه ۵۰ تن زباله، فضاسازی و تبلیغات محیطی از بستان تا ورودی جاده نفت، استقرار 85 چشمه سرویس بهداشتی در مرز چذابه و فعالیت ۷۰ دستگاه اتوبوس با همکاری شهرداری‌های اهواز، ماهشهر و دزفول جهت نقل و انتقال زائران از پارکینگ ترمینال چذابه تا نقطه صفر مرزی برخی دیگر از برنامه‌های کمیته زیرساخت ستاد اربعین اهواز در ایام اربعین است.

وی تصریح کرد: پذیرایی از زائران گروه "مشایه" اهواز و آماده‌سازی دو محوطه بزرگ تحت عنوان ساحت الحسین(ع) و ساحت العباس(ع)، تعیین جایگاه مواکب، محوطه‌سازی، آسفالت و تامین روشنایی و برق و استقرار سرویس بهداشتی برای این گروه بر عهده شهرداری اهواز است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مرز چذابه ، اربعین98
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار