بلیت فروشی الکترونیکی دیدار تیم های شهر خودرو خراسان و پرسپولیس از فردا دوشنبه آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 29 September 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از مهر، با هماهنگی انجام شده از سوی هیات فوتبال خراسان رضوی و باشگاه شهر خودرو، بلیت فروشی دیدار این تیم با پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران از فردا دوشنبه ۸ مهرماه آغاز خواهد شد.

 

بر این اساس هواداران خراسانی می توانند تنها از دو طریق بلیت خریداری نمایند.

 

در مرحله اول از طریق تلفن همراه و با وارد کردن کد دستوری *۶۶۵۵*۸۰۸۰# و انتخاب مکان مورد نظر و در اختیار داشتن کدملی و رمز دوم کارت بانکی خود می توانند بلیت خود را دریافت کنند.

 

راه دیگر خرید بلیت نیز ورود به سایت fc.shahrkhodro.com  می باشد که در این بخش نیز با در اختیار داشتن کدملی و رمز دوم کارت بانکی می توانند بلیت الکترونیکی خود را خریداری نمایند.

 

طبق اعلام باشگاه شهر خودرو، نکته مهم برای خریداری بلیت الکترونیکی دیدار شهر خودرو خراسان و پرسپولیس ، ایجاد اولویت فروش برای افرادی است که در یکی از دو بازی خانگی اخیر شهر خودرو حداقل یکبار اقدام به خرید بلیت کرده اند.

 

 بر این اساس این افراد تا ۱۱ مهرماه فرصت دارند تا بلیت خود را خریداری نمایند و پس از این تاریخ سامانه و سایت برای افرادی تا به حال ثبت نام ننموده اند و کد ملی آنها ثبت نشده است،باز می شود. همچنین لازم است کلیه خریداران پرینت بلیت خریداری شده را در قطع A۵ همراه خود داشته باشند.

 

بر اساس هماهنگی های انجام شده تنها ۱۰ در صد از گنجایش ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) در اختیار هواداران پرسپولیس قرار خواهد گرفت و ما بقی‌در اختیار هواداران شهر خودرو خراسان خواهد بود.

 

دیدار تیم های شهر خودرو خراسان و پرسپولیس جمعه ۱۲ مهرماه ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه امام رضا(علیه السلام) برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار