مدیر آموزش‌وپرورش تربت‌جام در نشست خبری با اصحاب رسانه به شعار آغاز سال تحصیلی امسال با عنوان اُمیدآفرینی، مشارکت‌پذیری و مهارت‌آموزی اشاره و بزرگ‌ترین چالش این اداره را ۷۳۰ کمبود منابع انسانی دانست.
کد خبر: ۷۸۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 29 September 2019

به گزارش تابناک ضوی، «علیرضا اسلامی نژاد» در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان تربت جام با تجلیل از مقام شامخ شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس؛ گام دوم انقلاب را مرز کمال و پختگی این نظام اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: هیچ اتفاقی در سطح جهان بدون حضور ایران امکان پذیر نیست.

 

وی با اشاره به ۵۲ هزار دانش آموز، ۵۰۰ کد واحد آموزشی و ۵ هزار کارمند شاغل و بازنشسته به عنوان خانواده بزرگ آموزش وپرورش شهرستان تصریح کرد: در آغاز سال تحصیلی امسال طبق تفاهم نامه ۱۸۸۷۰ ساعت کلاس آموزشی با ۷۳۰ کمبود منابع انسانی به عنوان بزرگ‌ترین چالش در این اداره مواجه هستیم.

 

وی بابیان آغاز سال تحصیلی امسال با شعار اُمیدآفرینی، مشارکت‌پذیری و مهارت‌آموزی گفت: با تقارن اول مهرماه و هفته دفاع مقدس؛ کلیه مدارس همزمان با برگزاری آیین زنگِ «مهر حسینی» نمادین در مدرسه استعدادهای درخشان شهید بهشتی با حضور دانش آموزان، مسئولان اجرایی، نظامی و... بازگشایی می‌شوند.

 

مدیر آموزش‌وپرورش تربت‌جام با اشاره به ۱۵ پروژه آموزشی درحال ساخت و افتتاح ۸ پروژه تا پایان مهرماه سال جاری افزود: خبرنگاران عزیز به‌عنوان مشوق و کمک‌حال این اداره بر روی ظرفیت‌های خیرین مدرسه‌ساز به‌خصوص مجمع خیرین مدرسه‌ساز فنی حرفه‌ای به‌عنوان مشارکت، هم‌فکری و هم‌اندیشی تبلیغ کنند تا مهارت‌آموزی برای دانش آموزان این شهرستان به نحوه مطلوب‌تری تسهیل یابد.

  

«اسلامی نژاد» با اشاره به تلفیقی بودن این اداره بیان کرد: گر چه با کمبود منابع انسانی مواجهیم اما آموزش‌وپرورش باید گفتمان قالب باشد و بایستی با جراحی در این اداره از رده‌های پایین و میانی استانی به سطوح بالا ارتقاء پیدا کنیم که در همین راستا ۱۱۲ نفر حق‌التدریس جدید سرباز معلم به‌کارگیری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار